קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות51
מגזין

המבורגרים בורגו קנטאקי וסוקוטש דרומי

המבורגרים בורגו קנטאקי וסוקוטש דרומי
המבורגרים Burgoo קנטאקי Succotash הדרומי עשוי להיות רק את המנה בצד אתה מחפש. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 4 . מנה אחת מכילה 1015 קלוריות, 54 גרם חלבון ו 58 גרם שומן. מתכון לאוהדים של מזון דרומי. גשו לסופר וקנו שעועית כבושה בתוספת 1 כף מיץ כבישה, תירס, שעועית לימה, וכמה דברים אחרים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. 7 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מדהים של 90%. מתכונים דומים: המבורגרים בורגו קנטאקי וסוקוטש דרומי, בורגוס קנטאקי, ו בורגוס קנטאקי.

הוראות

1
מערבבים את הבשר עם פפריקה, שום, ווסטרשייר, פטרוזיליה, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
2
מחממים מחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה עם כף שמן זית כתית אקסטרה, סיבוב של המחבת. טופס 4 קציצות גדולות ולעשות חריץ במרכז כל המבורגר כדי לנטרל את בליטת ההמבורגר שקורה כמו מבשל בשר. לבשל המבורגרים 6 דקות בכל צד, הופך פעם אחת.
מרכיבים שתצטרך
3
מחממים סיר קטן על אש בינונית עם 2 כפות שמן זית כתית, גלגל העין זה.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים בצל ופלפלים, מבשלים 8 עד 10 דקות ואז מוסיפים מלח, פלפל, חומץ וסוכר חום. מערבבים 1 דקה, מוסיפים רוטב עגבניות ומפחיתים את החום לנמוך. מבשלים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מחממים מחבת בינונית על חום גבוה בינוני.
6
מוסיפים 1 כף שמן זית כתית אקסטרה, סיבוב של המחבת.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים לימות, תירס, במיה, שעועית כבושה, רוטב חריף, טימין, מלח ופלפל ומבשלים עד 5 עד 6 דקות. לזרוק בצל ירוק ולכבות את החום.
מרכיבים שתצטרך
8
מגישים המבורגרים על מאפינס בחמאה עם פלפל וציפוי בצל.
מרכיבים שתצטרך
9
מגישים succotash לצד.

מרכיבים

3(חוֹרֶף)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)2(חוֹרֶף)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)1קומץפטרוזיליה טרייה שטוחה, קצוצהפטרוזיליה טרייה שטוחה, קצוצה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתירס קפואתירס קפוא2ציפורןשום, מגורד או טחוןשום, מגורד או טחון1פלפל ירוק, זרע וקצוץפלפל ירוק, זרע וקצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר טחוןחזיר טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נתח בשר טחוןנתח בשר טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית לימה קפואהשעועית לימה קפואה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבמיה קפואה קצוצהבמיה קפואה קצוצה4(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולה, מחולקשמן זית כתית מעולה, מחולק1קטןבצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק2(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית ירוקה כבושה קצוצה בתוספת 1 כף מיץ כבישהשעועית ירוקה כבושה קצוצה בתוספת 1 כף מיץ כבישה4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי4מאפינס אנגלי בגודל כריך, מפוצל וחמאהמאפינס אנגלי בגודל כריך, מפוצל וחמאה2עד 3 בצל ירוק, קצוץעד 3 בצל ירוק, קצוץ2(חוֹרֶף)עלי טימין קצוצים טריים, מבערך 5 עד 6 גבעוליםעלי טימין קצוצים טריים, מבערך 5 עד 6 גבעולים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייר, גלגל עין.רוטב ווסטרשייר, גלגל עין.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. פרס פארקר סנטה ברברה ריזלינג עם 4.1 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Fess Parker Santa Barbara Riesling
Fess Parker Santa Barbara Riesling
הערות פרחוניות ופריחה כתומה, מתערבבים עם ניחוחות של הדר, אפרסק, יערה ומשמש קל על האף. על החיך תוכלו למצוא טעמים של אפרסק, משמש והדרים. טעמים אלה משלבים כדי לייצר ריזלינג יבש, אך מאוזן היטב.