קושימומחה
מוכן ב3 שעות
מנות6
ציון בריאות12
מגזין

המבורגרים בקר הטוב ביותר

המבורגרים בקר הטוב ביותר
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל המבורגרים בקר הטוב ביותר. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 31 גר' של חלבון, 28 גרם של שומן, וסך הכל 475 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. אם יש לכם צ'אק טחון, מלח, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 3 שעות. נסו Tex-Mex המבורגרים בשר, המבורגר בקר, ו המבורגרים בקר הטוב ביותר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים גריל לחום 350 עד 400 (בינוני-גבוה).
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
שלב הראשון 4 מרכיבים בעדינות. תערובת צורה לתוך 6 (5 אינץ') קציצות.
3
גריל, מכוסה במכסה גריל, 4 עד 5 דקות בכל צד או עד שהבשר כבר לא ורוד במרכז.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
מגישים על לחמניות המבורגר תוצרת בית.
מרכיבים שתצטרך
לחמניית המבורגרלחמניית המבורגר
5
נסה את הפיתולים האלה!
6
פימיאנטו גבינה-המבורגרים בייקון: מערבבים 1/4 כוס מעורבב עשבי תיבול טריים קצוצים (כגון בזיליקום, מנטה, אורגנו) לתוך תערובת בשר. המשך לפי ההוראות. מעל כל המבורגר עם גבינת פימינטו, פרוסות בייקון מבושלות, חסה ופרוסות עגבניות.
מרכיבים שתצטרך
בייקון מבושלבייקון מבושל
גבינת פימנטוגבינת פימנטו
פרוסות עגבניותפרוסות עגבניות
עשבי תיבול טרייםעשבי תיבול טריים
חסהחסה
אורגנואורגנו
בייקוןבייקון
באזיל!באזיל!
בשרבשר
מנטהמנטה
7
המבורגר עגבניות-פסטו מיובשים: מערבבים 1 (3-עוז.) חבילת חצאי עגבניות מיובשות שמש, קצוץ, ו 1 שן שום, לחוץ, לתערובת בשר. המשך לפי ההוראות. מעל כל המבורגר עם פסטו מקורר, פרוס גבינת עיזים, ופלפלים סלט pepperoncini פרוס.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות מיובשותעגבניות מיובשות
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
חוליות נקניקיות מתוקות של Johnsonville® Mild Italian Sausage Links, חתוכות לפרוסות בגודל 1/2 אינץ'חוליות נקניקיות מתוקות של Johnsonville® Mild Italian Sausage Links, חתוכות לפרוסות בגודל 1/2 אינץ'
גבינת עיזיםגבינת עיזים
פלפליםפלפלים
פסטופסטו
בשרבשר
8
אננס-Jalapeo המבורגרים: מערבבים 1/3 כוס כבוש פלפלים jalapeo פרוס, טחון, לתוך תערובת בשר. המשך לפי ההוראות. גריל 6 (1/4 אינץ ' עבה) פרוסות אננס מעל חום בינוני-גבוה 1 עד 2 דקות בכל צד. למעלה כל המבורגר עם שמנת כוסברה-Jalapeo, אננס בגריל, פרוסות אבוקדו, ו sprig כוסברה טרי.
מרכיבים שתצטרך
טבעות אננסטבעות אננס
פרוסות אבוקדופרוסות אבוקדו
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
אננסאננס
פלפליםפלפלים
קרםקרם
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

ציוד