קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות25
מגזין

המבורגרים חזיר קארי עם קטשופ חריף

המבורגרים חזיר קארי עם קטשופ חריף
המבורגרים חזיר קארי עם קטשופ חריף הוא מנה עיקרית המגישה 6. מנה אחת מכילה 739 קלוריות, 38 גרם חלבון, ו 49 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 102 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. גשו לסופר וקנו חמאה, בצל ירוק, פתיתי פלפל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. הרבה אנשים מאוד אהבו את המנה האמריקאית הזו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. עם כפית ציון 87%, המנה הזו מדהימה. מתכונים דומים: המבורגרים חזיר קארי עם קטשופ חריף, המבורגרים חזיר קייג'ון עם רוטב רמולדה פיקנטי, ו פנצ'טה-המבורגרים בקר עם קטשופ חזרת.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
בקערה גדולה, בעזרת הידיים מערבבים יחד חזיר, כוסברה, אבקת קארי, ווסטרשייר, קאיין, בצל ירוק ושום, מתבלים היטב במלח ופלפל. הכינו 6 קציצות אחידות והכניסו למקרר עד לבישול.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
אבקת קאריאבקת קארי
כוסברה.כוסברה.
בצל ירוקבצל ירוק
תיבולתיבול
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
שוםשום
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מחממים מחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה, מוסיפים שמן. צורבים קציצות עד להזהבה משני הצדדים ומבושלים, כ -5 דקות לכל צד. מבשלים בקבוצות, במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מגישים בתוך לחמניות המבורגר עם עלי חסה, פרוסת עגבניות וקטשופ חריף.
מרכיבים שתצטרך
לחמניית המבורגרלחמניית המבורגר
עלי חסהעלי חסה
קטשופקטשופ
עגבנייהעגבנייה
5
בסיר על אש בינונית, מטגנים קלות שום בחמאה, כ -2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
מוסיפים קטשופ, פתיתי פלפל אדום ופלפל קאיין. מבשלים עוד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
פלפל קאייןפלפל קאיין
קטשופקטשופ
7
מסירים מהאש ומערבבים בצל ירוק. מצננים לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק

יין מומלץ: מרלו, Malbec, Zinfandel

בורגר עובד ממש טוב עם מרלו, מלבק וזינפנדל. מרלו יהיה מתאים לחלוטין להמבורגר קלאסי עם תוספות סטנדרטיות. תוספות נועזות יותר דורשות יין נועז יותר, כמו מלבק או זינפנדל מפולפל. ניקל & ניקל האריס כרם מרלו עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
ניקל & ניקל האריס ויניארד מרלו
ניקל & ניקל האריס ויניארד מרלו
כרם האריס ממוקם במערב אוקוויל,ממזרח לכרם הברזל. חמישה דונמים של ניקל וניקל מורכבים משני בלוקים המציעים חשיפה דרומית ואדמה של טיט חרס חצץ. מעברי דילול מאפשרים לכל אשכול לתלות בחופשיות, לייעל את מערכת הסורג ולנצל את האקלים החם כדי להגיע לבגרות מלאה.האריס מרלו עקבי מאוד מבציר לבציר, והיין הזה אינו יוצא מן הכלל. פירות יער ושזיפים יפים משתלבים בטעמים של מרווה, סיגר, אדמה ועשב מיובש. לבציר הזה יש אלמנט מאובק מושך והאלון מוסיף שמץ של פחם. המרקם המשיי והטאנינים העגולים נושאים את הטעמים הללו לגימור ארוך ומאוזן.