קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות26
מגזין

המבורגרים כחולים-rugula

המבורגרים כחולים-rugula
המתכון הכחול-Rugula המבורגרים יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 50 דקות. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 645 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 41 גר' של שומן. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה למדי. אם יש לכם בצל, להתיז מים, חרדל חום חריףוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. נסו המבורגרים כחולים גדולים, המבורגרים עם גבינה כחולה, ו המבורגרים עם גבינה כחולה (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
חום 1 כף שמן זית ו 1 כף חמאה על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
חמאהחמאה
3
מוסיפים בצל, מתבלים במלח ופלפל ומבשלים עד לקרמל ומתוק, כ -20 דקות. מערבבים סוכר ומים לבצל ואז מוסיפים חרדל, מערבבים ומכבים את החום.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חרדלחרדל
בצלבצל
סוכרסוכר
מיםמים
4
שלב בשר עם שום, ווסטרשייר, פטרוזיליה, מלח ופלפל, טופס 4 קציצות דק יותר במרכז ועבה יותר בקצוות אפילו לבישול. כמו כן, ההמבורגרים יבלטו כשהם מבשלים, זה ייתן את ההמבורגרים המבושלים עובי אפילו. קוקטינות 8 דקות הופך פעם אחת עבור doneness בינוני, 1 עד 2 דקות פחות עבור קציצות נדירות, 1 עד 2 דקות יותר עבור המבורגרים כי הם בינוני היטב. ברגע האחרון של זמן הבישול, המבורגרים העליון עם כמה פרוסות של קמבוזולה כחול.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
קמבוזולהקמבוזולה
פטרוזיליהפטרוזיליה
שוםשום
בשרבשר
5
מניחים המבורגרים על תחתית לחמניה העליון עם כמה ארוגולה בצל מזוגג חרדל, להגדיר צמרות במקום.
מרכיבים שתצטרך
ארוגולהארוגולה
חרדלחרדל
בצלבצל
גלולגלול