קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות48
מגזין

המבורגרים של דגי אהי טעימים עם עירית

המבורגרים של דגי אהי טעימים עם עירית
המבורגרים של דגי אהי טעימים עם עירית עשויים להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 285 קלוריות, 30 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 27% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם ביצים, מיונז, גזר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הוא די יקר מתכון לחובבי האוכל האמריקאי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא חלב ופסקאטרי דיאטה. זה הביא לך את כולםמתכונים. 46 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף יוצא מן הכלל של 90%. נסו המבורגרים של דגי אהי טעימים עם עירית, עף פסטה שון קיפוד עם ביצי דגים ועירית מ ' המלכוד, ו דגים בחבילות נייר עם כרישה, שומר, עירית ווניל (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים יחד טונה, גזר, בצל, עירית, ביצים, פירורי פנקו ומיונז. מתבלים במלח שום ופלפל שחור. יוצרים קציצות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיונזמיונז
גזרגזר
עיריתעירית
שוםשום
בצלבצל
פאנקו.פאנקו.
ביצהביצה
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מחממים שמן במחבת על אש בינונית. מסדרים קציצות בתבנית (רק כמה שיתאימו בקלות לתבנית). מבשלים, ללא כיסוי, 10 דקות לכל צד, או עד להזהבה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריגיו, גרונר וולטלינר ופינו נואר הם הבחירות המובילות שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריגיו או גררננר וולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא זינד-הומברכט קלצייר פינו גרי. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -46 דולר.
זינד-הומברכט קלקר פינו גרי
זינד-הומברכט קלקר פינו גרי
בהיר צהוב / זהב צבע, די זוהר. האף המעושן המעודן, האופייני לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים קלים שמתאימים למעשה לסגנון של פינו-גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זהו יין קל לשתייה כעת מכיוון שאין משקל מיותר. הגימור נחמד ועגול אך יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצה נהדר ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.