קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות12
ציון בריאות5
מגזין

המנגל הטוב ביותר של נוני

המנגל הטוב ביותר של נוני
נוני הטוב ביותר של מנגל לוקח בערך 40 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 18 גרם חלבון, 17 גרם שומן, ובסך הכל 367 קלוריות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 12 מנות. גשו לסופר וקנו מים, לחמניות המבורגר, בצל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. 8 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 44%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: פיצה עוף לברביקיו: ארוחת ערב משביעה ורוטב המנגל של סטאב, מנגל רגל של כבש מתכון (עם תבלינים תאילנדיים) מנגל מתכונים & שיתוף ראשי, ו עוף ברביקיו עם רוטב המנגל המפורסם של סבתא של טריש לין.

הוראות

1
מקציפים יחד את הקטשופ, המים, הסוכר הלבן, הסוכר החום, החומץ, החרדל, המלח, הפלפל והפפריקה בסיר גדול. מביאים לרתיחה על אש בינונית-גבוהה; מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה ומבשלים 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
סוכר מגורעןסוכר מגורען
קטשופקטשופ
חרדלחרדל
פפריקהפפריקה
חומץחומץ
פלפלפלפל
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
2
בינתיים מחממים מחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה; מבשלים ומערבבים את הבקר הטחון והבצל במחבת החמה עד שהבשר מתפורר, שחום אחיד וכבר לא ורוד; מסננים וזורקים עודפי שומן. מערבבים את הבקר לרוטב הברביקיו המבעבע. מבשלים יחד במשך 10 דקות. כף לתוך הלחמניות להגשה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
בשר טחוןבשר טחון
בצלבצל
בקרבקר
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת