קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות8
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

הסרטנים Etouffee

הסרטנים Etouffee
זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 20 דקות. , שהוא מוצק. נסו סרטנים חלפיניו גבינה Cornbread עם סרטנים Etouffee, הסרטנים Etouffee, ו הסרטנים Étouffée (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת תחתית כבדה להמיס חמאה ולהוסיף קמח לעשות רביכה. מערבבים כל הזמן על חום נמוך עד שהוא לוקח על צבע בז ' ומאבד את הטעם floury; על 30 דקות. כאשר רביכה נעשה, מערבבים ירקות, בייקון ופטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים בירה, מיץ צדפות, עלה דפנה, תבלינים וחצי. מערבבים, ולכסות סיר.
מרכיבים שתצטרך
שרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבותשרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבות
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
1/2 פאונד חוואר קצוץ1/2 פאונד חוואר קצוץ
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
3
בואו להתבשל במשך 30 עד 45 דקות. לקראת סוף זמן הבישול, מוסיפים סרטנים מבושלים ומגישים מעל אורז.
מרכיבים שתצטרך
סרטן נהרות.סרטן נהרות.
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבייקון קצוץבייקון קצוץ1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 פאונד חוואר קצוץ1/2 פאונד חוואר קצוץ1stick2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תיבול Cajunתיבול Cajun1צביטהקאייןקאיין2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבותשרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבות6ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז מבושל, להגשהאורז מבושל, להגשה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סרטן נהרות מבושל מראשסרטן נהרות מבושל מראש1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי-חציחצי-חצי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה קצוציםעלי פטרוזיליה קצוצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל צהוב קצוץבצל צהוב קצוץ

יין מומלץ: שרדונה, Gruener Veltliner, Muscadet, פינו גריג ' יו., ריזלינג, יין מבעבע

שרדונה, Gruener Veltliner, ו Muscadet הם הבחירה העליונה שלי עבור סרטנים. למרות שמנות ים שונות בהחלט יכולות לקרוא ליינות שונים, בדרך כלל יין לבן פריך, בעל גוף בהיר או יין לבן נוצץ יעשה את העבודה ולא יטביע שום טעמים עדינים. שרדונה Lapis לונה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
לאפיס לונה שרדונה
לאפיס לונה שרדונה
גרידה כתומה, אננס בשל, טוסט ווניל על האף. גוף מלא, טרי ותוסס, עם אפרסק לבן שופע וטעמי תפוחים בשלים המובילים לגימור מתובל בחמאה.