קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות20
ציון בריאות4
מגזין

התקפת חטיפים

התקפת חטיפים
מתכון חטיף התקפה יכול לספק את התשוקה המקסיקנית שלך בערך 10 דקות. והוא יספק כ 20 מנות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 4 גר' של חלבון, 3 גרם של שומן, וסך הכל 152 קלוריות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-14 היו אומרים שזה פגע במקום. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. זה עובד טוב כמו מתאבן. לכי לחנות ותקני חטיפי פירות, דגנים, דגנים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו חטיף התקפה דגנים תערובת, חטיף התקפה פאדג', ו ללא גלוטן אין עוגיות לאפות עבור התקף חטיף שלך (מתכונים דומים).

הוראות

1
בשנת גלון בגודל resealable מזון אחסון שקית פלסטיק או מיכל 3 ליטר, למקם את כל החומרים.
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
2
לאטום תיק ולנער, או לערבב לכסות מיכל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -30 דולר לבקבוק.
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
פרחים ארומטיים בהירים, קסיס ופירות אדומים המשלימים תבלין וערות מלוחות. החיך הוא גמיש והרמוני, עם שכבות מעניינות ואלמנטים umami, מרקם עדין וגימור מאוזן יפה.