קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות13
מגזין

ווילד ווסט ביף טיפים עם גבינת גאודה מעושנת

ווילד ווסט ביף טיפים עם גבינת גאודה מעושנת
המתכון Wild West Beeff Tips עם Gouda Grits מעושן יכול לספק את התשוקה הדרומית שלך בערך 45 דקות. מנה אחת מכילה 546 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 32 גרם שומן. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 3 מנות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, גשו לסופר וקנו טיפים בשר, כובעי פטריות פורטבלו, שיבולת שועל בישול מהיר, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מתכון זה מהמטבח חצוף יש 1 אוהדים. מתכונים דומים: צ'יפוטלה מייפל צלוי צלעות חזיר על גריסים גבינת גאודה מעושנת, צ'יפוטלה מייפל צלוי צלעות חזיר על גריסים גבינת גאודה מעושנת, ו Maple-Chipotle חזיר על גריסים גבינת גאודה מעושנת עם רסק תפוחים בצל מתוק.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett ריזלינג. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 22 דולר.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
למרות רעננותו הצעירה עדיין, הוא מציג את המאפיין המשובח של ריזלינג פירותי ורמז בסיסי של מינרל מאדמת הלוח הדבונית הכחולה / אפורה.מגישים יין מרענן זה מעט מקורר! כמו aperitif, במיוחד כאשר התבגר יותר, בשילוב עם פירות ים או עופות.