קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות10
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

וופלים הדר עם קומפוט ריבה

וופלים הדר עם קומפוט ריבה
וופלים הדר עם קומפוט ריבה דורש על 45 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה משמש 6. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 8 גרם חלבון, 8 גרם שומן, ובסך הכל של 391 קלוריות. המתכון הזה מכסה 16% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. זה עובד טוב כמו ארוחת בוקר. לכו לחנות והרימו שמן קנולן, מיץ לימון, סוכר חום ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר צמחוני דיאטה. עם כפית ציון 46%, המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: וופלים הדר עם קומפוט ריבה, ריבת שלושה הדרים, ו ריבת עגבניות הדר.

הוראות

1
להכנת קומפוט, הניחו ריבה, מיץ תפוזים, מיץ לימון ודבש בסיר קטן על אש בינונית-נמוכה; מבשלים 2 דקות או עד שהמרמלדה נמסה. מנמיכים את האש ומערבבים בעדינות את החלקים הכתומים; להתחמם.
מרכיבים שתצטרך
פרוסות תפוזפרוסות תפוז
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
מיץ לימוןמיץ לימון
ריבהריבה
CompoteCompote
דבשדבש
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
להכנת וופלים, כף קלות קמחים לכוסות מדידה יבשות, ויישר בעזרת סכין.
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
סכיןסכין
3
שלב קמח ואת 6 המרכיבים הבאים (דרך אגוז מוסקט) בקערה גדולה, תוך ערבוב עם מטרפה.
מרכיבים שתצטרך
מוסקטמוסקט
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
שלב בקערה קטנה חלב חמאה, 1/3 כוס מים, שמן קנולה, קליפת תפוז וביצה.
מרכיבים שתצטרך
גרידה כתומהגרידה כתומה
חלב-חמאהחלב-חמאה
שמן קנולהשמן קנולה
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מוסיפים תערובת חלב לתערובת הקמח, תוך ערבוב רק עד לחות. מצפים מגהץ וופל בתרסיס בישול; מחממים מראש. כפית על 1/3 כוס הבלילה לכל 4-אינץ ופל על חם ופל ברזל, הפצת הבלילה לקצוות. מבשלים 5 דקות או עד שהאידוי נעצר, וחוזרים על התהליך עם הבלילה שנותרה. מנפים אבקת סוכר מעל צמרות הוופלים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
תרסיס בישולתרסיס בישול
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
וופל ברזלוופל ברזל
6
מגישים עם קומפוט כתום.
מרכיבים שתצטרך
CompoteCompote
כתוםכתום

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1גדולביצה, מוכה קלותביצה, מוכה קלות106אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)3/4 כוס קמח לכל מטרה (אודות3/4 כוס קמח לכל מטרה (אודות11 קילו קישואים,1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים11 קילו קישואים,מיץ לימון טרימיץ לימון טרי0(יכול להיות או להרחיק)1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ תפוזים טרימיץ תפוזים טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרמלדה כתומה עם סוכר מופחת (כגון Smucker ' s)מרמלדה כתומה עם סוכר מופחת (כגון Smucker ' s)11 קילו קישואים,קליפת תפוז מגוררתקליפת תפוז מגוררת4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסעיפים כתומים טריים (כ -2 תפוזים)סעיפים כתומים טריים (כ -2 תפוזים)6ריבס, קצוץ טרי או קפואאבקת סוכראבקת סוכר0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנבט חיטה קלוינבט חיטה קלוי99אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)3/4 כוס קמח מחיטה מלאה (אודות3/4 כוס קמח מחיטה מלאה (אודות