קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות16
ציון בריאות7
מגזין

חגיגה אנטיפסטו

חגיגה אנטיפסטו
חגיגה אנטיפסטו הוא הר ד ' אובר המשרת 16. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 1 גרם חלבון, 2 גרם שומן, ובסך הכל 31 קלוריות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, פליאוליתית ולקטו אובו צמחוני דיאטה. גשו לסופר וקנו מלפפון, גזר, שמן זית, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מרהיב מרהיב ציון של 40%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: חגיגה אנטיפסטו, סלט קוסקוס אנטיפסטו עם ויניגרט עגבניות בתוספת שיפודי אנטיפסטו, ו חגיגה גרנולה.

הוראות

1
בקערה שלבו את הירקות והזיתים אם תרצו. בקערה קטנה, לטאטא שמן, חומץ ותבלינים.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
ירקירק
חומץחומץ
זיתיםזיתים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
יוצקים מעל ירקות וזורקים. מצננים למשך 3 שעות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
3
מגישים בקערה מרופדת חסה עם כף מחוררת.
מרכיבים שתצטרך
חסהחסה
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
קערהקערה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. הלנסון לה בלאק לייבל ברוט (חצי בקבוק) עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
לנסון לה בלאק לייבל ברוט (חצי בקבוק)
לנסון לה בלאק לייבל ברוט (חצי בקבוק)
הצבע המבריק של בלאק לייבל מזכיר את גווני הקש האופייניים לפינו נואר, עם נצנוצי ענבר. הוא תוסס בחליל, עם זרם עדין של בועות מתמשכות. הניחוחות הטריים שלה משלבים את הרושם של חיוניות וריחות באביב, יחד עם רמזים של טוסט ודבש. על החיך, זרי פירות בשלים והדרים יוצרים תחושה של שפע ועם זאת קלילות.