קושימומחה
מוכן ב15 שעות, 55 דק.
מנות12
ציון בריאות31
מגזין

חזה בקר מעושן מנגל של אפרוח עץ

חזה בקר מעושן מנגל של אפרוח עץ
לך לחנות ותביא חומץ תפוחים, קטשופ, מיץ לימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב מלח הים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בראוניז מלח ים פטל כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, נסו חזה בקר מעושן, חזה בקר מעושן, ו חזה בקר מעושן (מתכונים דומים).

הוראות

1
ציוד מיוחד: 6 כוסות שבבי היקורי
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
2
מחממים מעשן פחם במשך חצי שעה. משרים את שבבי היקורי במשך חצי שעה במים.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
מיםמים
3
ניקוז.
4
לקצץ שומן על בריסקט עד עובי 1/4 אינץ'.
5
מפזרים חזה בקר בנדיבות עם לשפשף יבש. לעטוף בניילון לקרר בין לילה.
מרכיבים שתצטרך
עוטףעוטף
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
6
הסר את בריסקט מהמקרר 1 שעה לפני הבישול ולתת לעמוד בטמפרטורת החדר. לנגב את כל חזה הבקר ברוטב חרדל.
מרכיבים שתצטרך
חרדלחרדל
רוטברוטב
7
Place brisket fat side up in a smoker at a preheated temperature of 200 to 225 degrees F.
8
הוסף 3 חופנים של שבבי היקורי ספוג מראש לפחם שחומם מראש (צריך להיות בשלב האפור). לאחר 3 שעות, מוסיפים עוד 3 חופנים של צ ' יפס וסחבה עם רוטב סחבה מבוסס בירה.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
רוטברוטב
בירהבירה
9
לאחר 2 שעות נוספות, מקום בריסקט על 2 חתיכות של רדיד חובה כבדה ויוצקים 1/4 כוס בירה מבוסס סמרטוט רוטב על גבי בריסקט ולאטום בחוזקה. המשך לבשל במעשן עוד 2 עד 4 שעות, או עד הטמפרטורה הפנימית מגיע 185 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
בירהבירה
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
10
הסר בריסקט מנייר כסף ולתת לעמוד 15 דקות. חזה פרוסה נגד התבואה לתוך עובי 1/4 אינץ'. למעלה עם רוטב ברביקיו בריסקט.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
דגניםדגנים
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
11
מערבבים את כל החומרים בסיר בינוני. להפחית את החום נמוך ומבשלים במשך 10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
12
מערבבים את כל החומרים בסיר בינוני. להפחית את החום נמוך ומבשלים במשך 10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
13
בסיר בינוני עד גדול, לטגן את הבצל בחמאה מעל חום בינוני עד רך.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
14
הוסף את שאר החומרים. מביאים תערובת לרתיחה מעל חום גבוה בינוני. להפחית את החום נמוך ומבשלים במשך 20 דקות.

מרכיבים

11 קילו קישואים,1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)4קילוגרםבשר בקר, בחירה כיתהבשר בקר, בחירה כיתה340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 פאונד חוואר קצוץ1/2 פאונד חוואר קצוץ2(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו2(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(בריטניה משתמשת בדומדמניות)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל יבשחרדל יבש11 קילו קישואים,גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה0(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה11 קילו קישואים,פלפל שחור טחון גספלפל שחור טחון גס2(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1(יכול להיות או להרחיק)שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים3(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון3(חוֹרֶף)סירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מנגל יבש לשפשףמנגל יבש לשפשף12ריבס, קצוץ טרי או קפואTrim Tabb ' S Pig Powder, or your favorite BBQ dry rubTrim Tabb ' S Pig Powder, or your favorite BBQ dry rub0(יכול להיות או להרחיק)גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ לבןחומץ לבן2(חוֹרֶף)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר3(חוֹרֶף)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחרדל צהובחרדל צהוב

יין מומלץ: שיראז, Tempranillo, Zinfandel

שיראז, Tempranillo, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לבשר בקר. כל יינות אדומים אלה יכולים להתמודד עם טעם בשרי, סמוקי של חזה בקר. אם אתה מדבר על בשר יהודי מסורתי, אתה רוצה לחפש יין אדום כשר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא לוק סירה. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
לוק סירה
לוק סירה
לוק סירה הוא אדום בעל גוף מלא ארוז עם צבע עמוק, ריכוז של טעמים ואלגנטיות קטיפה. היין פותח עשיר ונועז, המציע פלפל, ליקריץ, שוקולד מריר ותבלינים ואחריו אוכמניות, ופירות מסוכרים. גימור ארוך מדגיש את הבשלות והמורכבות של היין.