קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות4
ציון בריאות38
מגזין

חזיר בריזוטו פטריות

חזיר בריזוטו פטריות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל חזיר Garlicky ריזוטו פטריות. מנה זו מכילה סביב 24 גרם חלבון 46 גרם של שומן, וסך הכל 745 קלוריות. מתאים ל-4 מנות. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. אם יש לך בצל, פפריקה, חמאה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, נסו ריזוטו פטריות שמנת עם בשר חזיר גריל רוזמרין, ריזוטו דלעת Garlicky, ו ריזוטו שעורה עם פטריות Garlicky (מתכונים דומים).

מרכיבים

225אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אורז לא מבושלאורז לא מבושל2קוביות מרק עוף (נתרן נמוך, אם אפשר)קוביות מרק עוף (נתרן נמוך, אם אפשר)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבש (מתאים לשתייה)יין לבן יבש (מתאים לשתייה)500אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות טריות, פרוסות דקפטריות טריות, פרוסות דק1שן שום, שטוח אבל עדיין בחתיכה אחתשן שום, שטוח אבל עדיין בחתיכה אחת3שיני שום, טחון דקשיני שום, טחון דק2(חוֹרֶף)שמן זית, מחולקשמן זית, מחולק1בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק0(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי50אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת פרמזן מגוררת דק (החומר הטוב)גבינת פרמזן מגוררת דק (החומר הטוב)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה, קצוצה דקפטרוזיליה, קצוצה דק4ריבס, קצוץ טרי או קפוא8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס250אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר חזיר רזה (צלעות חזיר עבות ללא עצמות, למשל)בשר חזיר רזה (צלעות חזיר עבות ללא עצמות, למשל)50אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח1בצל צהוב בינוני, קצוץפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 62 דולר לבקבוק.
Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione
Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione
אדום רובי אינטנסיבי. עוצמה ועשירה עם הערות חריפות ובלסמיות ואחריהן ניחוחות פירות יער אדומים. טאנינים עדינים ואלגנטיים משמחים את החך, ומכריזים על טעם לוואי נעים וארוך.