קושימומחה
מוכן ב5 שעות
מנות8
ציון בריאות20
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

חזיר מטוגן ברוטב סויה כהה

חזיר מטוגן ברוטב סויה כהה
חזיר צלוי ברוטב סויה כהה עשוי להיות רק הרוטב שאתה מחפש. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 289 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 12 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם זרעי כוסברה, רוטב סויה, שיני שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 5 שעות. מתכונים דומים: אטריות רוטב סויה, אספרגוס שומשום ברוטב איולי סויה ושום, ו קבב סטייק סויה דבש עם רוטב לימון כוסברה.

הוראות

1
טוחנים דק זרעי כוסברה במטחנה. מערבבים יחד כוסברה הקרקע 2 כפות מים בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
2
שיילוט פירה גס ושום במעבד מיני, גירוד בצד מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
3
מחממים שמן בסיר כבד ברוחב 6 עד 7 ליטר על חום גבוה בינוני עד חם אבל לא מעשן, ואז מבשלים פירה שאלוט עם מקל קינמון, ערבוב מדי פעם וגירוד כל ביטים חומים, עד זהב חיוור, 4 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים תערובת כוסברה, רוטב סויה מחית, סוכר, וציפורן ומבשלים, ערבוב, 2 דקות. להגביר את החום גבוה, ולאחר מכן להוסיף חזיר ומבשל, ערבוב מדי פעם, עד חזיר הוא כבר לא ורוד בצד החיצוני, 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים רוטב סויה ונותר 5 כוסות מים ומביאים לרתיחה, ערבוב מדי פעם. להפחית את החום ומבשלים, מכוסה חלקית, עד הבשר מכרז, 1 1/2 עד 1 3/4 שעות.
מרכיבים שתצטרך
6
בינתיים, יורה במבוק בלאנש בסיר גדול של מים רותחים 1 דקה, ואז לנקז היטב במסננת. מערבבים במבוק יורה לתוך חזיר מטוגן ומבשלים, חשוף, עד רך, על 15 דקות. (נוזל צריך להיות מופחת על 2 כוסות. במידת הצורך, להעביר חזיר נבטים במבוק עם כפית מחוררת לקערה ומרתיחים נוזל כדי להפחית, ולאחר מכן מערבבים חזיר יורה במבוק.) להשליך מקל קינמון ועונה עם מלח.
מרכיבים שתצטרך