קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות7
מטבחיםאמריקאי
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

חזיר משך חבילות סלט כרוב

חזיר משך חבילות סלט כרוב
חזיר משך חבילות סלט כרוב הוא חלב חינם ומספק כ 6 מנות. מנה אחת מכילה 345 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 21 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מושלם עבור יום העצמאות. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. אם יש לכם חזיר משך, פטרוזיליה, קונכיות בצק עליםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. נסו חזיר עם סלט כרוב, כריכי חזיר עם סלט כרוב., ו בישול איטי עוטפת חזיר משך עם סלט כרוב (מתכונים דומים).

הוראות

1
אופים, מגניב ולהסיר את "צמרות" של קונכיות מאפה על פי הוראות החבילה.
מרכיבים שתצטרך
קונכיות מאפהקונכיות מאפה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
כפית 1/3 כוס חזיר לתוך כל קונכיה. למעלה כל אחד עם 2 כפות סלט כרוב ומפזרים פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
קונכיות מאפהקונכיות מאפה
פטרוזיליהפטרוזיליה
חזירחזיר

ציוד

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנג ' ובזה הם בחירות נהדרות לבשר חזיר. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. Altamira Malbec Zuccardi Aluvional עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 90 דולר לבקבוק.
Zuccardi Aluvional Altamira Malbec
Zuccardi Aluvional Altamira Malbec
גוונים אדומים וסגולים עמוקים. אופי פירות מורכב עם הערות של תות, דובדבן, שזיף, משלימים הערות צמחים ופרחים טריים. החיך יש ערך משיי עם חומציות תוססת, טאנינים מובנים גדולים, וגימור ארוך.