קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות36
ציון בריאות8
מגזין

חטיפי חמניות ללא אפייה

חטיפי חמניות ללא אפייה
אם יש לך בערך 30 דקות לבלות במטבח, חטיפי חמניות ללא אפייה עשויים להיות מתכון מדהים ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וטבעוני לנסות. תמורת 24 סנט למנה, המתכון הזה מכסה 7% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתאים ל-36 מנות. מנה אחת מכילה 191 קלוריות, 4 גרם חלבון ו-12 גרם שומן. אם יש לכם סוכר חום, חמאת בוטנים, גרעיני חמניות וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. לא הרבה אנשים באמת אהבו את ההידור הזה. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 47%. נסו חטיפי גרנולה חמאת זרעי חמניות עם טפטוף שוקולד (ללא אפייה, טבעוני, ללא גלוטן), חטיפי פופקורן חמניות וחטיפי שיבולת שועל של דובדבן חמניות עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את גרעיני החמנייה, הקוקוס ודגני האורז. בסיר מערבבים סוכר חום וסירופ. להביא לרתיחה; להרתיח ולערבב במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
(צימוקים, משמשים, תמרים, תפוחים, בננות)(צימוקים, משמשים, תמרים, תפוחים, בננות)
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
ריבת תותים ללא גרעינים, מחולקתריבת תותים ללא גרעינים, מחולקת
להתיז תמצית וניללהתיז תמצית וניל
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מסירים מהאש; מערבבים פנימה חמאת בוטנים עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)
3
יוצקים מעל תערובת חמניות; מערבבים עד לציפוי. לוחצים לתוך 13 אינץ' משומן. x 9 אינץ'. מחבת. מגניב; לחתוך לסורגים.
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את Marimar Estate Don Miguel Vineyard Cristina Pinot Noir. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-48 דולר לבקבוק.
אחוזת מרימר דון מיגל ויניארד כריסטינה פינו נואר
אחוזת מרימר דון מיגל ויניארד כריסטינה פינו נואר
זהו יין ליישון, אך מקסים לשתייה כעת. האף המורכב מציג ניחוחות של פטל שחור, שימור שזיפים ואלגום. החך, הרחב והחלק, מראה איזון מושלם בין הפרי האטרקטיבי לאלון האלגנטי. החומציות התוססת נושאת את היין עד הסוף ומבטיחה את פוטנציאל ההתיישנות הארוך של היין המפואר הזה.