קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות15
ציון בריאות3
מגזין

חטיפי פאי פקאן שוקולד

חטיפי פאי פקאן שוקולד
חטיפי פאי פקאן שוקולד יכול להיות רק דרומי מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 15 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה עד 7 גר' של חלבון, 45 גרם של שומן, וסך הכל 774 קלוריות. חג ההודיה יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לך אבקת סוכר, סירופ תירס, שוקולד מקסיקני, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו עוגת גבינה עם שוקולד פקאן, חטיפי שוקולד פקאן, ו חטיפי פאי פקאן שוקולד (מתכונים דומים).

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)semisweet או שוקולד מריר, קצוץ לחתיכות לא גדול מ 1/4 אינץsemisweet או שוקולד מריר, קצוץ לחתיכות לא גדול מ 1/4 אינץ3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום כהה ארוז בתקיפותסוכר חום כהה ארוז בתקיפות128אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)3/4 כוס (על שוקולד מקסיקני קצוץ דק (כגון מותג Ibarra)3/4 כוס (על שוקולד מקסיקני קצוץ דק (כגון מותג Ibarra)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסירופ תירס, עדיף כההסירופ תירס, עדיף כהה6largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)3(חוֹרֶף)קמחקמח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקozs (על חצאי פקאןozs (על חצאי פקאן15ריבס, קצוץ טרי או קפואאבקת סוכר, לקישוטאבקת סוכר, לקישוט255אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מוטות בייגלה תיקמוטות בייגלה תיק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)(4 מקלות) חמאה ללא מלח( שימוש מחולק), בתוספת נוספת לחמאה את המחבת(4 מקלות) חמאה ללא מלח( שימוש מחולק), בתוספת נוספת לחמאה את המחבת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תמצית וניל טהור, רצוי וניל מקסיקניתמצית וניל טהור, רצוי וניל מקסיקני

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אחוזת Gunderloch ריזלינג יבש עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Gunderloch Estate ריזלינג יבש
Gunderloch Estate ריזלינג יבש