קושיבינוני
מוכן ב15 דק.
מנות24
ציון בריאות14
מגזין

חם קיילבסה לטבול

חם קיילבסה לטבול
טבילה חמה של קילבאסה היא הר ד ' אובר שמשרת 24. צופה בדמות שלך? זה מתכון ללא גלוטן יש 143 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 10% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם רוטב ווסטרשייר, נקניק פולני, בצל ירוק ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. 19 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. הסופרבול יהיה מיוחד עוד יותר עם המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 22%, המנה הזו לא כל כך סופר. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון חם קיילבסה לטבול, סלט תפוחי אדמה חם עם קילבסה, ו מטבל קיילבסה פיקנטי.

הוראות

1
ב-1-1 / 2-קאט. קערה חסינת מיקרוגל, מחממים גבינת שמנת, ללא כיסוי, גבוהה למשך 45 שניות. מערבבים פנימה את השמנת החמוצה, החלב, המיונז ורוטב הווסטרשייר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
גבינת שמנתגבינת שמנת
מיונזמיונז
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
2
מוסיפים את הקילבסה, 1/4 כוס בצל וגבינת פרמזן; מערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
נקניקייהנקניקייה
בצלבצל
3
מיקרוגל, לא מכוסה, גבוה במשך 2-3 דקות או עד שהוא מחומם, תוך ערבוב פעם אחת.
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
4
מפזרים בצל שנותר.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
5
מגישים עם קרקרים או ירקות. יש לאחסן במקרר.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
קרקריםקרקרים

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז נוצץ הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא רוינארט ברוט רוז ( חצי בקבוק). יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-56 דולר.
רוינארט ברוט רוז (חצי בקבוק)
רוינארט ברוט רוז (חצי בקבוק)
* היה שינוי אריזה על היין הזה. את תווית בתמונה לא יכול להיות את תווית קיבל.* היין הוא כתום מבריק-צהוב עלה כותרת צבע עם מאוד בסדר, פזרני ומתמשך מוס. האף מאופיין בגרגרים אדומים קטנים, בעיקר דומדמניות. על החיך היין הוא נמרץ ומאוזן היטב. יין משובח, טרי ופירותי עם טאנינים משולבים היטב ורמז לתבלין בגימור הארוך.רוינארט רוז רוז מיוצר מתערובת של 55% פינו נואר ו -45% שרדונה ממיטב הבצירים האחרונים. כל הפירות הם מבכורה קרוס כרמים. לענבים מכרמי האחוזה בסילרי ובברימונט (בית אבות של משפחת רוינארט) מצטרפים ענבים שנבחרו בקפידה מכרמי בכורה אחרים בכרמי קרוס ב סי סווטה דה בלנס וה מונטאן דה ריימס. הענבים לרוינארט נבחרים סל אחר סל במקור, ורק בכורות הבכורה הטובות ביותר משתמשים בקרוס.