קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות0
מגזין

חמאת סקמפי

חמאת סקמפי
מתכון החמאה Scampi מוכן תוך כ 45 דקות,. והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא גלוטן ומתאים לאוהבי מזון ים תיכוני. אתה מקבל מנה צדדית שמגישה 6. מנה אחת מכילה 141 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 15 גרם שומן. אם יש לך חמאה, עלי פטרוזיליה, אבקת שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). נסו Scampi שרימפס חמאה משחימה, Scampi עם שום, צ'ילי ונענע: Scampi con Aglio, פפרוני E Nepitella, ו חסילונים סקמפי פטוצ'יני עם חמאת אנדוויל (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. קיאנטי פיקיני קלאסיקו עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
פיקיני קיאנטי קלאסיקו
פיקיני קיאנטי קלאסיקו
אף מורכב ומתמשך מלא הערות של דובדבנים ופירות יער. החיך בנוי היטב, אלגנטי, עגול וחלק עם הערות פירותי טאנינים רכים וגימור ארוך. זיווג אידיאלי עבור בשר אדום בגריל ופסטה אל ראגו. תערובת: 90% סנג ' ובזה, 10% מרלו