קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות36
ציון בריאות0
מגזין

חמאת פרמזן

חמאת פרמזן
חמאת פרמזן עשויה להיות רק ההור ד ' אובר שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 101 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן. מתכון זה משמש 36. המתכון הזה מכסה 3% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו סוכר, קמח, ביצה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 30 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך סופר מדהים ציון של 11%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם באטרהורנים, קרני החמאה של סבתא, ו קרני חמאה של קופסת קרח.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו קמח, סוכר ומלח; חותכים בחמאה עד שהתערובת דומה לפירורים עדינים. ממיסים שמרים בחלב חם; מערבבים לתערובת קמח עם ביצה. מקציפים עד חלקה. לא ללוש. מכסים ומקררים למשך הלילה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
שמריםשמרים
חלבחלב
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
אגרוף בצק למטה. הופכים למשטח מקומח קלות; מתחלקים לשלישים.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
אגרוףאגרוף
3
מגלגלים כל אחד ל -12 אינץ'. מעגל.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
4
מפזרים גבינת פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
5
חותכים כל עיגול ל -12 טריזים.
6
מגלגלים טריזים מהקצה הרחב ומניחים עם קצה מחודד כלפי מטה 2 פנימה. בנפרד על ניירות אפייה לא משומנים. העקומה מסתיימת ליצירת צורת סהר. מכסים ומניחים לתפוח במקום חמים עד להכפלה, כ-30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
7
אופים בחום של 375 ניתנים להזזה למשך 10-15 דקות או עד להזהבה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
מברישים בחמאה מומסת.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
9
מוציאים מהמחבתות למתלים לצינון.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. המועמד רנרד ברוט עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 50 דולר לבקבוק.
רנארד ברוט
רנארד ברוט
תווי הדרים, עוגיות אפרסק וחמאה לבנות, פה טרי ועשיר, פירותי ופריך בגימור מינרלי.תערובת: 40% שרדונה, 30% פינו נואר, 30% פינו מאונייה