קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות12
ציון בריאות7
מגזין

חמוציות-פקאן פילאו

חמוציות-פקאן פילאו
חמוציות-פקאן פילאו עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר התוספות שלך. מתאים ל-12 מנות. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 4 גרם חלבון, 11 גרם שומן, ובסך הכל של 264 קלוריות. 1 אדם התרשם מתכון זה. מהכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 35 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וצמחוני דיאטה. גשו לסופר וקנו תפוז כתום, חמאה, חמוציות, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף די טוב של 42%. מתכונים דומים: חמוציות-פקאן פילאו, במיה פילאו, ו עוף פילאו.

הוראות

1
מחממים אגוזי פקאן במחבת טפלון קטנה על אש בינונית-נמוכה, תוך ערבוב לעיתים קרובות, 5 עד 7 דקות או עד שהפקאנים קלויים וריחניים.
מרכיבים שתצטרך
פקאניםפקאנים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מכינים אורז לפי הוראות החבילה.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
3
בינתיים ממיסים חמאה במחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה; מוסיפים שאלוט, ומקפיצים 2 דקות. מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה, ומקפיצים 10 דקות או עד להזהבה ורכה.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים חמוציות ו -2 המרכיבים הבאים, ומקפיצים 3 דקות או עד שנוזל נספג. מערבבים תערובת שאלוט, אגוזי פקאן קלויים ופטרוזיליה לאורז מבושל חם.
מרכיבים שתצטרך
אורז מבושלאורז מבושל
חמוציותחמוציות
פטרוזיליהפטרוזיליה
שאלותשאלות
פקאניםפקאנים
5
הערה: אורז חום פקאן פראי של קונריקו מלואיזיאנה הוא אחד המועדפים עלינו. מצא אותו בסופרמרקט או להזמין ישירות מ konriko.com.
מרכיבים שתצטרך
אורז חוםאורז חום
פקאניםפקאנים

ציוד