קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 10 דק.
מנות15
ציון בריאות0
מגזין

חריף מסיבת בייגלה

חריף מסיבת בייגלה
בייגלה צד פיקנטי הוא הר ד ' אובר המשרת 15. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 3 גרם חלבון, 4 גרם שומן, ובסך הכל 140 קלוריות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 117 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם יש לכם תערובת רוטב לסלט ראנץ', פלפל קאיין טחון, שמן צמחי ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא חלב ולקטו אובו צמחוני דיאטה. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -10 דקות. עם כפית ציון של 35%, המנה הזו די גרועה. מתכונים דומים: מסיבת בייגלה, אוכל למסיבות כדורגל: בייגלה ממולא גבינה ועוד 4, ו בייגלה פיקנטי.

הוראות

1
מחממים תנור ל 200 מעלות צלזיוס (95 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בקערה בינונית מערבבים יחד שמן צמחי, תערובת רוטב חווה יבשה, מלח שום ופלפל קאיין.
מרכיבים שתצטרך
תערובת רוטב ראנץ יבשתערובת רוטב ראנץ יבש
פלפל קאייןפלפל קאיין
שמן צמחישמן צמחי
מלח שוםמלח שום
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מניחים בייגלה בתבנית אפייה בינונית. מצפים בתערובת השמן הצמחי.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
בייגלהבייגלה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
ערבוב מדי פעם, אופים בייגלה מצופה חשף בתנור שחומם מראש 2 שעות, או עד קלוי ופריך.
מרכיבים שתצטרך
בייגלהבייגלה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. התווית הצהובה של ווב קליקוט ברוט עם שקית מתנה איזותרמית עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 70 דולר לבקבוק.
ווב קליקוט צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית
ווב קליקוט צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית
התיק האיזותרמי השומר על בקבוק תווית צהובה קר עד שעתיים. את מתנה מושלמת כמו זה מאוד תכליתי ויכול להיות מקופל ונשא בתיק שלך!בית שמפניה נשפט בסופו של דבר על איכות הברוט הלא עתיק שלו. זה בייצור של יין כזה כי האמנות האמיתית של מיזוג שמפניה מגלה את עצמה.זוהי אמנות שבה בית ווב קליקוט מצטיין. התווית הצהובה של ברוט שלנו משקפת את הכרמים המעולים שבבעלותנו ואת האופי העקבי של סגנון הבית שלנו.הדומיננטיות של פינו נואר מספקת את המבנה שהוא כל כך טיפוסי קליקוט, בעוד מגע של פינו מיוניר מסכם את התערובת. שרדונה מוסיפה את האלגנטיות והעדינות החיוניות ביין מאוזן לחלוטין.