קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות57
מגזין

טאקו בר למסיבה

טאקו בר למסיבה
טאקו בר למסיבה נטול גלוטן, וללא לקטוז ומספק כ 6 מנות. המתכון הזה מכסה %62 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 96 גרם חלבון 71 גרם של שומן, וסך הכל 1525 קלוריות. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. אם יש לכם עוף צלוי achiote של yuca, כוכב בודד פיקו דה גאלו, salsas ורטבים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו כנפי מסיבת טאקו, כריך טאקו מסיבה, ו מטבל סלט טאקו למסיבה (מתכונים דומים).

הוראות

1
טורטיות חמות, ללא צפיפות, בשכבה אחת על מחבת בינונית-חמה או במחבת 10-עד 12-אינץ ' מעל חום בינוני-גבוה, הופך פעם אחת, עד חם וגמיש, 30 עד 60 שניות טורטילה. כמו שהם מחוממים, מחסנית בסל מרופד במגבת עבה( או בטורטילה מבודד חם); להוסיף טורטיות יותר למחבת. או לחלק טורטיות לתוך 3 ערימות שוות, לאטום כל מחסנית בנייר כסף, וחום בתנור 350 עד חם במרכז, 12 עד 15 דקות; לפתוח ולערום בסל מצופה מגבת.
מרכיבים שתצטרך
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
מניחים סתימות, salsas, רטבים, תבלינים, ירקות, שעועית במיכלים נפרדים ולסדר על מזנון (ראה הערות); לשמור על אלה שצריכים להיות חמים על מגש התחממות חשמלי או על נר (מערבבים מדי פעם כדי למנוע חריכה).
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
3
כדי להרכיב כל טאקו, מחסנית 2 טורטיות על צלחת וכפית מילוי במרכז; להוסיף salsas, רטבים, תבלינים, וירקות לפי הטעם, ולקפל טורטיות מעל מילוי כדי לצרף. אם תרצה, לעטוף עם מפית, ולהחזיק לאכול.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
4
תבלינים וירקות: 2 כוסות בסך הכל (כ -10 עוז.) גבינת cotija מתפוררת ו/או גבינת צ 'דר לבנה או צהובה או גבינת ג' ק; 1 1/2 כוסות קרם מקסיקני, jocoque, או שמנת חמוצה; 6 כוסות חסה קרחון בסך הכל מגורר, תערובת של חסה רומאית וכרוב אדום, או כרוב ירוק ואדום; 1 1/2 כוסות בצל קצוץ (taquerias בדרך כלל להשתמש אלה עם עורות לבנים); 1 כוס כוס כוס כוס כוס כוס כוס כוס כוסברה טרייה; 2 עגבניות בשלות לקוביות; 2 אבוקדו בשלים פירמה (1 lb. סה " כ), קלופים ופירה גס עם 2 כפות מיץ ליים; ו 3 לימונים (3/4 lb. סה " כ), שטוף וכל חתך לתוך 6 טריזים.
מרכיבים שתצטרך
חסה קרחוןחסה קרחון
רומייןרומיין
גבינת צ'דר חדה קראפט®גבינת צ'דר חדה קראפט®
כוסברה טרייהכוסברה טרייה
גבינת Cotijaגבינת Cotija
קרם מקסיקניקרם מקסיקני
גבינת מונטרייגבינת מונטריי
כרוב אדוםכרוב אדום
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ

מרכיבים

7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'ילה קולורדו פנדנגוצ'ילה קולורדו פנדנגו6ריבס, קצוץ טרי או קפואמיונז כוסברה כוכב בודד-Jalapeñoמיונז כוסברה כוכב בודד-Jalapeño36טורטיות תירס (6 עד 8 ב.)טורטיות תירס (6 עד 8 ב.)7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדג כוכב בודדדג כוכב בודד7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבשר בקר טחון עם תפוחי אדמה של צ'ופהבשר בקר טחון עם תפוחי אדמה של צ'ופה6ריבס, קצוץ טרי או קפואSalsas ורטבים (בחירות בצע)Salsas ורטבים (בחירות בצע)6ריבס, קצוץ טרי או קפואכוכב בודד פיקו דה גאלוכוכב בודד פיקו דה גאלו6ריבס, קצוץ טרי או קפואלה סופר ריקה שעועית פינטולה סופר ריקה שעועית פינטו7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקCafé Azul Rajas con QuesoCafé Azul Rajas con Queso7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעוף צלוי של Yuca עם בצל אדום En Escabecheעוף צלוי של Yuca עם בצל אדום En Escabeche6ריבס, קצוץ טרי או קפואתבלינים וירקות (להלן בחירות)תבלינים וירקות (להלן בחירות)6ריבס, קצוץ טרי או קפואCafé Pasqual ' s Three-Chili SalsaCafé Pasqual ' s Three-Chili Salsa6ריבס, קצוץ טרי או קפואCafé Azul Tomatillo-סלסה אבוקדוCafé Azul Tomatillo-סלסה אבוקדו7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקBarbacoa של קפה פסקואלBarbacoa של קפה פסקואל3סתימות (בחר את הפעולות הבאות)סתימות (בחר את הפעולות הבאות)7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקLa Taqueria CarnitasLa Taqueria Carnitas

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות Cuvaison פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -29 דולר לבקבוק.
Cuvaison פינו נואר
Cuvaison פינו נואר
קרנרוס פינו נואר של קובייסון מגיע מאחוזתם בת 400 דונם בחלק הדרומי של עמק נאפה. כרם אקלים קריר זה מאפשר תנאים כמעט מושלמים שנה אחר שנה לייצר שרדונה ברמה עולמית, פינו נואר, סירה, סוביניון בלאן ומרלו. שליטה על כל היבטי החקלאות בכרם שלהם נותנת לקובייסון יתרון בייצור הפרי האיכותי ביותר ולכן מצמצמת את המניפולציה על היקב. היינן סטיבן רוגסטד מסכם זאת בצורה הטובה ביותר: "הסגנון והפילוסופיה שלי מבוססים על הבעת האופי הייחודי של ענבי האחוזה שלנו ועשיית מעט ככל האפשר עבורם. כאשר לאדם יש פרי נפלא לעבוד איתו, זה צריך להיות הדגש של האדם."