קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 8 דק.
מנות3
ציון בריאות33
מגזין

טאקו הוואי

טאקו הוואי
טאקו הוואי יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה עד 56 גרם חלבון 26 גרם של שומן, וסך הכל 716 קלוריות. מתאים ל-3 מנות. המתכון הזה מכסה %38 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לך לחנות ותביא מיץ ליים, כוסברה, צ'ילי סראנו ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב השמנת החמוצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים שמנת חמוצה כקינוח. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. זמן הכנת המתכון כ 6 שעות ו-8 דקות. נסו טאקו הוואי, טאקו חזיר הוואי סיר קרוק, ו טאקו חזיר הוואי Kalua עם סלסה אננס (מתכונים דומים).

מרכיבים

11/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנתח אננס משומר (מיץ מילואים למרינדה)נתח אננס משומר (מיץ מילואים למרינדה)3ריבס, קצוץ טרי או קפואגבינת מונטריי מגוררת או גבינת צ'דרגבינת מונטריי מגוררת או גבינת צ'דר8sprigs2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית6smallsטורטיות תירס או 6 -8 טורטיות קמח קטנותטורטיות תירס או 6 -8 טורטיות קמח קטנות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירות טרופייםפירות טרופיים2ציפורן גדולהכפיות שום טחוןכפיות שום טחון113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'ילי ירוק קצוץ או 1 poblano צ' ילה, זרע קלוי וקצוץצ'ילי ירוק קצוץ או 1 poblano צ' ילה, זרע קלוי וקצוץ0(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1ליים, מיץ שלליים, מיץ של3(חוֹרֶף)רוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ אננס (שמורות מאננס משומר)מיץ אננס (שמורות מאננס משומר)2(חוֹרֶף)בצל (אביב ירוק או אדום)בצל (אביב ירוק או אדום)3ריבס, קצוץ טרי או קפואסכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)1צ'ילי סראנו, seeded ו diced (אופציונלי)צ'ילי סראנו, seeded ו diced (אופציונלי)567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף נטול עצמות גדול, קצוץ לחתיכות 1/2 אינץ ' (אודותחזה עוף נטול עצמות גדול, קצוץ לחתיכות 1/2 אינץ ' (אודות3ריבס, קצוץ טרי או קפואצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות דרגונאט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 45 דולר לבקבוק.
דרגונאט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר
דרגונאט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר
2016 הייתה עוד אחת בשורת יינות נהדרים בסנטה ברברה. היה לנו עוד budbreak מוקדם, ו (בניגוד 2015) מזג אוויר מושלם במהלך סט, המאפשר יבול חזק, מאוזן. מאי, יוני ויולי היו חמים למדי והבשלה הייתה מהירה למדי; עם זאת, אוגוסט קריר לעונה האט את הגפנים במידה ניכרת. עבור היינן זה היה כמעט אידיאלי, כמו הענבים היו מסוגלים להשלים הבשלה לאט, ללא קוצים חום, ואת הענבים שמרו על חומציות מעולה. במהלך סדרה של בקרים מגניבים, בחרנו כל בלוק ליד בשלות מושלמת ואיזון. היינות נראים בעלי אופי פירות נהדר, חומציות טרייה ומבנה טאני ועומק מוצק.