קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות5
מטבחיםמקסיקני
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

טאקו חזיר

טאקו חזיר
טאקו חזיר נטול גלוטן, ומספק כ 8 מנות. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 12 גרם חלבון, 16 גרם שומן, ובסך הכל של 280 קלוריות. המתכון הזה מכסה 11% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם עגבניות, קליפות טאקו, מלח ופלפל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. 19 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה עובד טוב כמנה עיקרית. זה הביא לך את כולםמתכונים. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 48%. הציון הזה די טוב. מתכונים דומים: טאקו עם חזיר ברוטב ירוק (טאקו דה סרדו אן סלסה ורדה), הקטעים המגעילים: טאקו דה בושה (טאקו בטן חזיר), ו טאקו אל פסטור (המכונה טאקו חזיר ואננס).

הוראות

1
מניחים חזיר טחון למחבת גדולה. שחום קלות, אך אל תבשל לגמרי. גרוס את תפוחי האדמה כמו חום חשיש.
מרכיבים שתצטרך
חזיר טחוןחזיר טחון
תפוחי אדמה מטוגניםתפוחי אדמה מטוגנים
תפוח אדמהתפוח אדמה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים תפוחי אדמה מגורדים לחזיר, מערבבים יחד ומוסיפים מספיק מים לכיסוי תחתית המחבת. מכסים את המחבת ומניחים להתבשל עד שתפוחי האדמה רכים, 15 עד 20 דקות. מתבלים במלח ופלפל לפי הטעם. כפית תערובת חזיר לקליפות ומקשטים עם חסה, עגבניות, שמנת חמוצה וכל תוספות אחרות רצויות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
תפוח אדמהתפוח אדמה
עגבנייהעגבנייה
חסהחסה
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
מיםמים
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, ורוזתי נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. פינו נואר האורגני של סטולץ עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
סטולץ אורגני פינו נואר
סטולץ אורגני פינו נואר
פינו זה מראה היטב עם צבע עשיר עמוק שלה ניחוח פרחוני עבור ערוץ קולומביה אורגני פינו נואר. הכל כדי שהיין הזה יקבל בברכה שנים של הזדקנות או שישתה במקום.