קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות60
מגזין

טאקו חזיר משך עם סלסת הדרים

טאקו חזיר משך עם סלסת הדרים
טאקו חזיר משוך עם סלסת הדרים דורש בערך 2 שעות ו 30 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב משרת 4 . למנה העיקרית הזו יש 886 קלוריות, 86 גרם חלבון, ו 32 גרם שומן למנה. 30 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. אם יש לכם שמן זית, מיץ תפוזים, מרק עוף פחית וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 93%. הציון הזה יוצא מן הכלל. טאקו חזיר משך עם סלסת הבנרו, סיר איטי קובני משך טאקו חזיר עם סלסה אננס, ו סיר איטי קובני משך טאקו חזיר עם סלסה אננס דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
1
מפזרים את החזיר עם המלח והפלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חזירחזיר
2
מחממים את השמן על אש בינונית-גבוהה בסיר של 5 ליטר. מבשלים את החזיר עד להשחמה, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מוסיפים 3 כוסות מים, מרק העוף, מיץ התפוזים, הכמון, הצ ' ילי, השום והבצל. מביאים את התערובת לרתיחה. מנמיכים את האש לרתיחה ומבשלים עד שהחזיר רך מאוד, למשך 2 שעות. לגרוס את חזיר לחתיכות קטנות, באמצעות 2 מזלגות. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מרק עוףמרק עוף
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
שוםשום
כמוןכמון
בצלבצל
מיםמים
חזירחזיר
1
חותכים את הקצוות מהתפוזים והאשכוליות, מניחים בצד החתוך כלפי מטה על השיש וחותכים את הקליפה. בעזרת סכין חיתוך חותכים לאורך הממברנה משני צידי כל קטע. קוצצים גס את קטעי הפירות. סוחטים את המיץ מהקרומים ושומרים.
מרכיבים שתצטרך
אשכוליתאשכולית
כתוםכתום
פירותפירות
מיץמיץ
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
2
מקציפים בקערה קטנה 2 כפות ממיץ ההדרים השמור, שמן, דבש, חומץ, מלח ופלפל עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חומץחומץ
דבשדבש
מיץמיץ
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
מוסיפים את פלחי הפירות וזורקים עד לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
פירותפירות
4
להגשה: מחממים את הטורטיות על ידי החזקתן מעל מבער למשך 30 שניות מכל צד או מניחים במחבת יבשה ומחממים על אש בינונית עד לחימום.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מניחים 1/4 כוס כרוב מגורר במרכז כל טורטיה ומניחים מעל את החזיר. כף את הסלסה מעל הבשר והגיש.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
כרובכרוב
סלסהסלסה
בשרבשר
חזירחזיר

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אגבה או דבשאגבה או דבש0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה11 קילו קישואים,פלפל שחור טחון טרי, ועוד לתיבולפלפל שחור טחון טרי, ועוד לתיבול1kgsכתף חזיר ללא עצמות, גזוז, לחתוך לחתיכות 1 1/2 אינץכתף חזיר ללא עצמות, גזוז, לחתוך לחתיכות 1 1/2 אינץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק14.5 אונקיה יכול מרק עוף דל נתרן14.5 אונקיה יכול מרק עוף דל נתרן86-inchsטורטיות תירס 6 אינץטורטיות תירס 6 אינץ3ציפורןשום, מרוסקשום, מרוסק1קמצוץ מלח, ועוד עבור זכוכית זכוכיתקמצוץ מלח, ועוד עבור זכוכית זכוכית2(חוֹרֶף)שמן זרעי ענביםשמן זרעי ענבים3jalapeno צ'ילי, חצי לאורכוjalapeno צ'ילי, חצי לאורכו1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מלח כשר, ועוד לתיבולמלח כשר, ועוד לתיבול4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 ראש נאפה כרוב, מגורר דק (אודות1/2 ראש נאפה כרוב, מגורר דק (אודות3(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1בצל, קצוץ גסבצל, קצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה3largesתפוזיםתפוזים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ יין לבןחומץ יין לבן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי כמון שלמים או 1 כפית כמון טחוןזרעי כמון שלמים או 1 כפית כמון טחון

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

טאקו בתפריט? נסה להתאים עם פינו נואר, ריזלינג ורוז פרום נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז פאקסלי נוצץ הוא גם זיווג בטוח. הפינו נואר האורגני של סטולץ עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
סטולץ אורגני פינו נואר
סטולץ אורגני פינו נואר
פינו זה מראה היטב עם צבע עשיר עמוק שלה ניחוח פרחוני עבור קולומביה אורגני ערוץ פינו נואר. הכל בסדר שהיין הזה יקבל בברכה שנים של יישון או שישתה במקום.