קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות12
ציון בריאות2
מגזין

טאקו טונה צרוב עם סלט כרוב אסייתי ורוטב שזיפים

טאקו טונה צרוב עם סלט כרוב אסייתי ורוטב שזיפים
המתכון צרוב Ahi טונה עם סלט כרוב אסיה ורוטב שזיפים מוכן בערך 55 דקות והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא גלוטן, חלב חינם, ו pescatarian אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. מתאים ל-12 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 3 גר' של חלבון, 16 גרם של שומן, וסך הכל 187 קלוריות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. גשו לסופר וקנו מיונז, פלפל טחון גס, כרוב נאפה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מתכונים דומים: צדפות ים צרובות על סלט כרוב אסייתי, שומשום צרוב טונה עם סלט ירקות, ו סטייק טונה אסייתי צרוב.

הוראות

1
חותכים את עורות wonton באמצעות חותך מעגל 2 אינץ'. השתמש סל פגז טאקו ו wontons מטגנים עמוק עד חום זהוב ומוצק.
2
הסר קונכיות טאקו מנפט, לאפשר להתקרר ומתבלים עם מלח ים.
מרכיבים שתצטרך
קונכיות טאקוקונכיות טאקו
מלח יםמלח ים
שמן בישולשמן בישול
1
מערבבים כרוב, פלפלים ובצל בקערת ערבוב בגודל בינוני. בקערה נפרדת, לשלב מיונז, 1 כף חומץ אורז, 1 כף סוכר, שמן שומשום, זרעי שומשום.
מרכיבים שתצטרך
חומץ אורזחומץ אורז
זרעי שומשוםזרעי שומשום
מיונזמיונז
שמן שומשוםשמן שומשום
כרובכרוב
פלפליםפלפלים
בצלבצל
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
2
מערבבים היטב ומשלבים עם כרוב ופלפלים למרינדה במשך כ 1/2 שעה.
מרכיבים שתצטרך
כרובכרוב
פלפליםפלפלים
1
מחממים סיר בינוני מעל חום בינוני. לאחר מחבת חם, להוסיף שמן צמחי, שום, ג ' ינג ' ר, כוכב אניס.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
כוכב אניסכוכב אניס
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מחבתמחבת
2
לטגן במשך כ 45 שניות, או עד שום התחיל לבשל.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
3
מוסיפים 1/4 כוס חומץ אורז, 1/4 כוס סוכר, שזיפים משומרים. המשך לטגן עד שכל החומרים רכים ומניחים בצד להתקרר. לאחר מקורר, תערובת שזיף מחית בבלנדר אנכי ושמורה עבור הרכבה טאקו.
מרכיבים שתצטרך
חומץ אורזחומץ אורז
שזיףשזיף
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
1
חותכים טונה ליומנים על 1 אינץ 'על ידי 1 אינץ ' על ידי 4 אינץ'. מעיל בנדיבות עם פלפל וקצת מלח.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
מלחמלח
טונהטונה
2
מחממים מחבת לטחון עד חם מאוד; מוסיפים 1 כף שמן צמחי ואת הטונה לצרוב מכל הצדדים במשך כ 15 שניות לכל צד. הקפד לצרוב רק מחוץ טונה ולא לאפשר בתוך לבשל.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
הסר מחום ומקרר מיד. לאחר התקרר, לחתוך לפרוסות עבות 1/8 אינץ'.
1
ממלאים כל קונכיית טאקו עם סלט כרוב אסייתי קטן, מניחים פרוסת טונה על גבי סלט כרוב, ואז מטפטפים עם רוטב שזיפים קטן. תהנו!
מרכיבים שתצטרך
רוטב שזיפיםרוטב שזיפים
טונהטונה

מרכיבים

113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טונה טריה (yellowfin)טונה טריה (yellowfin)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי שומשום שחורזרעי שומשום שחור1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון0smallsפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל שחור גספלפל שחור גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק0עץנאפה (סינית) כרוב, קצוץנאפה (סינית) כרוב, קצוץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חצאים שזיפים, בסירופחצאים שזיפים, בסירופ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ0smallsבצל אדום קצוץבצל אדום קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ יין אורזחומץ יין אורז1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ יין אורזחומץ יין אורז11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר1צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל צהוב קצוץפלפל צהוב קצוץ11 קילו קישואים,זנגביל טרי, מגורד על microplane או חורים קטנים על פומפיה תיבתזנגביל טרי, מגורד על microplane או חורים קטנים על פומפיה תיבת

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

אהי טונאן בתפריט? נסה זיווג עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, "בשרני" דגים כמו טונה ahi בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם שלך ahi tunan מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. Mt. מרלו אמיץ עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 59 דולר לבקבוק.
הר. מרלו אמיץ
הר. מרלו אמיץ