קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות4
ציון בריאות59
מגזין

טאקו יווני

טאקו יווני
טאקו יווני יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה משמש 4. מנה אחת מכילה 998 קלוריות, 53 גרם חלבון, ו 65 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 38% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 295 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. לכו לחנות ואספו מלח ופלפל כשר, אורגנו, נענע ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פרפה בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט כמו קינוח. זה הוא יקר מתכון לחובבי אוכל ים תיכוני. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף סופר של 95%. מתכונים דומים: טאקו יווני, עטיפות טאקו ירוקות אולטימטיביות עם בשר טאקו עדשים-אגוזי מלך (טבעוני + ללא גלוטן), ו סלט הטאקו של ג'סיקה עם רוטב טאקו קרמי.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
לכבש: במחבת גדולה מחממים את השמן על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
כבשכבש
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את הטלה, מפזרים מלח ופלפל ומבשלים עד שהבשר נהיה חום וזהוב, 10 עד 12 דקות. בעזרת כף מחוררת מוציאים את הכבש ושומרים. מנמיכים את האש לבינונית ומקפיצים את הבצל במיצי הטלה עד לריכוך, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
בצלבצל
כבשכבש
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
4
מוסיפים את האורגנו והשום ומבשלים עד שהם ריחניים. עונה.
מרכיבים שתצטרך
אורגנואורגנו
שוםשום
5
מוסיפים את רסק העגבניות ומבשלים עד שהוא מתקרמל. מתפיחים עם היין האדום ומגרדים את כל החלקים שנדבקו לתבנית.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
יין אדוםיין אדום
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מוסיפים את הטלה חזרה פנימה, מערבבים ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
כבשכבש
7
לצזיקי: מגררים את המלפפון על החורים הגדולים של פומפיה בקופסה ומניחים במסננת דקה או בד גבינה המותקן מעל קערה. ממליחים את המלפפון ומניחים לשבת 10 דקות. ואז לסחוט את כל הלחות עודף.
מרכיבים שתצטרך
מלפפוןמלפפון
צזיקיצזיקי
גבינהגבינה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף
פומפיה תיבתפומפיה תיבת
מסננתמסננת
קערהקערה
8
מוסיפים את המלפפון המסונן לקערה עם היוגורט, הפטה, השום והנענע. התאם את התיבול במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
מלפפוןמלפפון
שוםשום
יוגורטיוגורט
גבינת פטהגבינת פטה
מנטהמנטה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
9
לתענוג עגבניות המלפפון: זורקים לקערה את שמן הזית, החומץ, העגבניות, המלפפונים והבצל ומתאימים את התיבול במידת הצורך. לכסות ולתת לשבת לפחות 1 שעה להתחתן עם הטעמים.
מרכיבים שתצטרך
מלפפוןמלפפון
שמן זיתשמן זית
תיבולתיבול
עגבנייהעגבנייה
חומץחומץ
בצלבצל
להתענגלהתענג
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
10
לבניית הכריך: שמיר את הצזיקי על הפיתות, ואז הניח על הכבש ומעליו עונג עגבניות מלפפון.
מרכיבים שתצטרך
מלפפוןמלפפון
צזיקיצזיקי
להתענגלהתענג
עגבנייהעגבנייה
פיתהפיתה
כבשכבש

מרכיבים

4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי2(חוֹרֶף)יין אדום יבשיין אדום יבש1מלפפון אנגלי, זרע חתוךמלפפון אנגלי, זרע חתוך1מלפפון אנגלימלפפון אנגלי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פטה מתפוררתגבינת פטה מתפוררת2(חוֹרֶף)מנטה טרייה טחוןמנטה טרייה טחון1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחון או לחוץשום, טחון או לחוץ4ציפורןשום, טחוןשום, טחון907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טלה טחוןטלה טחון4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש4pitas שאינם בכיס, משומן ו קל griddled על כל צדpitas שאינם בכיס, משומן ו קל griddled על כל צד1בצל אדום, קצוץבצל אדום, קצוץ1בצל אדום, טחוןבצל אדום, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט יווני עם חלב מלאיוגורט יווני עם חלב מלא1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה2עגבניות מוצקות, זרע וקוביותעגבניות מוצקות, זרע וקוביות