קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות79
מגזין

טאקו קלאסי

טאקו קלאסי
טאקו קלאסי נטול גלוטן, וצמחוני ומספק כ 4 מנות. במנה עיקרית זו יש 419 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 16 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך אבקת צ'ילה, מלח ים, שמן זית, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב השמנת החמוצה דל שומן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך כקינוח. . רק מעטים מאוד אהבו את המנה המקסיקנית הזאת. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: טאקו תנור סטאנד אפ: טאקו קלאסי עם טוויסט, טאקו שבועיים קלאסי, ו טאקו בקר בסגנון אמריקאי קלאסי.

מרכיבים

1אבוקדו, מגולפים וקפואיםאבוקדו, מגולפים וקפואים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרחים כרובית, קצוצים בערך לחתיכות קטנותפרחים כרובית, קצוצים בערך לחתיכות קטנות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר דלת שומן מגוררתגבינת צ'דר דלת שומן מגוררת2(יכול להיות או להרחיק)אבקת צ'ילהאבקת צ'ילה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני תירס קפואיםגרעיני תירס קפואים12smallsטורטיות תירסטורטיות תירס454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות קרמיני, גבעולים גזומים, קצוצים בערך לחתיכות קטנותפטריות קרמיני, גבעולים גזומים, קצוצים בערך לחתיכות קטנות2ציפורן גדולהשום, טחוןשום, טחון11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת חמוצה דלת שומןשמנת חמוצה דלת שומן2(יכול להיות או להרחיק)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 בצל קטן, קצוץ קטן1 בצל קטן, קצוץ קטן5largesעלי חסה רומיין, פרוס לרצועות 1/4 אינץעלי חסה רומיין, פרוס לרצועות 1/4 אינץ1(יכול להיות או להרחיק)גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם3(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאפשר לנסות הוא ביירון פידלסטיקס ויניארד פינו נואר. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 45 דולר.
ביירון פידלסטיקס ויניארד פינו נואר
ביירון פידלסטיקס ויניארד פינו נואר
2016 פידלסטיקס כרם פינו נואר מציג תכונות סגולות ואוכמניות, יחד עם כדור הארץ, רמזים של תה שחור וגימור מעושן ארוך.טבעוני