קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות62
מגזין

טאקו קרנה אסדה

טאקו קרנה אסדה
טאקו קרנה אסדה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. צופה בדמות שלך? זה מתכון ללא גלוטן יש 1218 קלוריות, 60 גרם חלבון, ו 76 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 2 שעות ו 10 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הדרום אמריקאי. 2944 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. אם יש לכם לימונים, סראנו צ'ילה, עגבניות בשלות גפן וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה למענג כל כך. כדי להשתמש במיץ ליים אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם מיץ חמוציות-תפוזים כמו קינוח. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 98%. ציון זה הוא מדהים. מתכונים דומים: קארנה אסדה טאקו, קארנה אסדה טאקו, ו קארנה אסדה טאקו.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
הניחו את סטייק האגף בתבנית אפייה גדולה ושפכו עליו את המוג ' ו. עוטפים היטב בניילון ומכניסים למקרר לשעה 1 או עד 8 שעות, כך שהטעמים יכולים לשקוע בבשר. עם זאת, אין להשרות את הסטייק יותר מ -8 שעות, אחרת הסיבים מתפרקים יותר מדי והבשר נהיה רטוב.
מרכיבים שתצטרך
סטייק צלעסטייק צלע
סטייק.סטייק.
בשרבשר
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
מחממים גריל חיצוני או מחבת גריל מחורצת על להבה בינונית-גבוהה (אפשר גם להשתמש בפטם).
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
גרילגריל
4
מברישים את הסורגים במעט שמן כדי למנוע מהבשר להידבק. מוציאים את הסטייק ממרינדת המוג ' ו ומתבלים את הסטייק משני הצדדים במלח ופלפל. צולים (או צולים) את הסטייק במשך 7 עד 10 דקות לכל צד, הופכים פעם אחת, עד בינוני-נדיר.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מרינדהמרינדה
סטייק.סטייק.
בשרבשר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
מוציאים את הסטייק לקרש חיתוך ונותנים לו לנוח 5 דקות כדי לאפשר למיצים להתייצב. פורסים דק את הסטייק על פני התבואה באלכסון.
מרכיבים שתצטרך
דגניםדגנים
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
6
מחממים את הטורטיות למשך 30 שניות מכל צד במחבת יבשה או על הגריל, עד שהן טעימות וגמישות.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
גרילגריל
7
להכנת הטאקו, ערמו 2 מהטורטיות החמות, הניחו כ -4 אונקיות בקר במרכז, ופזרו מעט חסה, בצל וגבינה. מעל כל טאקו כף מסלסת פיקו דה גאלו ומקשטים עם טריזי ליים. חזור על הפעולה עם שאר הטורטיות.
מרכיבים שתצטרך
Pico De GalloPico De Gallo
סיד טריזסיד טריז
טורטיהטורטיה
חסהחסה
גבינהגבינה
בצלבצל
סלסהסלסה
בקרבקר
8
במכתש ועלי או בקערה מועכים יחד את השום, הג ' לפנו, הכוסברה, המלח והפלפל ליצירת עיסה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
שוםשום
פלפלפלפל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מרגמה ועלימרגמה ועלי
קערהקערה
9
שים את הדבק בצנצנת זכוכית או במיכל פלסטיק.
10
מוסיפים את מיץ הליים, מיץ התפוזים, החומץ והשמן. לנער אותו ממש טוב כדי לשלב. השתמש כמרינדה לעוף או בקר או כתבלין שולחן.
מרכיבים שתצטרך
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
מיץ לייםמיץ ליים
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
מרינדהמרינדה
עוף שלםעוף שלם
חומץחומץ
בקרבקר
שמן בישולשמן בישול

מרכיבים

167-inchs(7 אינץ') טורטיות תירס(7 אינץ') טורטיות תירס1קומץעלי כוסברה טריים, קצוציםעלי כוסברה טריים, קצוצים1קומץ גדולעלי כוסברה טריים, קצוצים דקעלי כוסברה טריים, קצוצים דק3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2בצל ירוק, חלקים לבנים וירוקים, פרוסיםבצל ירוק, חלקים לבנים וירוקים, פרוסים4ריבס, קצוץ טרי או קפואחסה קרועה או קרחון, להגשהחסה קרועה או קרחון, להגשה4ריבס, קצוץ טרי או קפואגבינת ג'ק גרוסה, למגישהגבינת ג'ק גרוסה, למגישה1חלפיניו, טחוןחלפיניו, טחון1ליים, מיץליים, מיץ2ליים, juicedליים, juiced1אורנג', juicedאורנג', juiced11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי2ליים, חתוך פלחי להגשהליים, חתוך פלחי להגשה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית, ציפוי הגרילשמן זית, ציפוי הגריל11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל אדום, קצוץבצל אדום, קצוץ1סראנו צ'ילה, טחוןסראנו צ'ילה, טחון907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק אגף או חצאית, גזוז של עודף שומןסטייק אגף או חצאית, גזוז של עודף שומן4גפן-עגבניות בשלות, קצוץגפן-עגבניות בשלות, קצוץ4ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל לבן קצוץ, להגשהבצל לבן קצוץ, להגשה2(חוֹרֶף)חומץ לבןחומץ לבן