קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות20
ציון בריאות1
מגזין

טארט גבינת עיזים וזיתים שחורים

טארט גבינת עיזים וזיתים שחורים
טארט גבינת זית ועז שחור דורש מסביב 40 דקות מההתחלה ועד הסוף. אתה מקבל מתאבן שמגיש 20. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון צמחוני lacto ovo יש 108 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 8 גרם של שומן למנה. מתכון זה מ-BBC אוכל טוב יש 1111 אוהדים. אם יש לכם בצק עלים מוכן מגולגל חבילה, ביצה, פטרוזיליה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: גבינת עיזים ועוגות זית, עגבניות, גבינת עיזים וסלט זית שחור, ו גבינת עיזים ועוגות חמוציות.

הוראות

1
תנור חום ל 200C / מאוורר 180c / גז
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
2
לפתוח את בצק עלים, באמצעות חותך 5cm, לגזור 20 סיבובים (ייתכן שיהיה עליך מחדש לגלגל את קישוטי מאפה כדי לקבל 20 עיגולים). עכשיו להשתמש חותך מעט קטן יותר לעשות שקע אור במאפה, יצירת שפה. השתמש במזלג כדי לעשות כמה דקירות במרכז הבצק; זה ימנע ממנו לעלות, תוך מתן השפה החיצונית להתנפח.
מרכיבים שתצטרך
גליונות בצק עליםגליונות בצק עלים
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
3
מניחים את הדיסקים מאפה על תבנית אפייה מברשת בכל רחבי עם הביצה. פיררו את גבינת העזים במרכז כל טרטלט ופיזרו את הזיתים. יכול להיות מורכב עד לנקודה זו עד 2 ימים קדימה ונשמר במקרר. מבשלים 15-18 דקות עד שהמאפה מנופח וזהוב חום.
מרכיבים שתצטרך
גבינת עיזיםגבינת עיזים
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
4
מפזרים פטרוזיליה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם הבחירה הראשונה שלי לטארטלט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרי קרם ן NV ג ' ונסון. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "