קושיקל
מוכן ב16 דק.
מנות3
ציון בריאות6
מגזין

טונה מקרוני וגבינה ארוחה

טונה מקרוני וגבינה ארוחה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל טונה מקרוני וגבינה ארוחה. מתאים ל-3 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 530 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 30 גרם של שומן למנה. 3 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו חמאה, פטריות, מקרוני וגבינה, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב החלב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות שביל החלב נושכות כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 16 דקות. נסו מקרוני וגבינה-מקרוני וגבינה תוצרת בית הוא מזון מנחם שקשה לנצח. אתה יכול לשים בצד את מקרוני וגבינה ארוזים מראש בחנות, תבשיל טונה וגבינה דרום-מערבי, ו בוסטון מרקט מקרוני וגבינה-לשכוח את הדברים בתיבה הכחולה, לקחת עוד כמה דקות, ולהגיש בית טעים מקרוני וגבינה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. Chehalem 3 ויניארד פינו גרי עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
Chehalem 3 כרם פינו גרי
Chehalem 3 כרם פינו גרי
תערובת של שלושה כרמים גדולים, זה ענבים חי מלאכת יין ידידותי למזון, בהיר וטהור. זה לא אפור, החומצה עם להב סכין, עם אגס, סורבה לימון, תבלין ויסמין גורמים למי הפה ולידיים שלך לרעוד.