קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות32
מגזין

טונה צרובה במחבת עם רוטב שמנת ג'ינג'ר-שיטאקי

טונה צרובה במחבת עם רוטב שמנת ג'ינג'ר-שיטאקי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל טונה צרובה במחבת עם רוטב שמנת ג'ינג'ר-שיטאקי. ואינו מכיל גלוטן, מתכון pescatarian מגישה 6 . מנה אחת מכילה 574 קלוריות, 44 גרם חלבון ו 41 גר' של שומן. אם יש לך שמן בוטנים, בצל ירוק, כוסברה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן בוטנים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות טופי בוטן מלוחות כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו טונה (או דגים או עוף) עם רוטב שמנת שיטאקי ג'ינג'ר, סטייק טונה צרוב במחבת עם רוטב תרד עגבניות, ו טונה שומשום צרוב עם רוטב גזר ג'ינג'ר (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונאן בתפריט? נסה זיווג עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי
יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי
הרוח החזקה ביותר שלנו מלאה בטעם פירותי וצבע חזק אך חלקה במרקם ובמשלוח. עם תמצית ברי בשלה ניחוח מתעכב כל עוד לסיים את חומר הנפץ. מרלו קטיפתי יבש זה ניחן בדיוק במאזן הנכון של כוח ועדינות שהופכים אותו לוויה מצוינת סטייק ופסטות עם רוטב אדום גוף מלא ושוקולד מריר.