קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות20
ציון בריאות2
מגזין

טייגר שרימפס הקיץ רולס מתכון

טייגר שרימפס הקיץ רולס מתכון
צריך מוצרי חלב חינם ו pescatarian hor d ' oeuvre? מתכון לחמניות הקיץ טייגר שרימפס יכול להיות מתכון יוצא דופן לנסות. מנה זו מכילה כ 5 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 58 קלוריות. והוא יספק כ 20 מנות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 32 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. לך לחנות ותביא דבש, בזיליקום תאילנדי, נענע, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: לחמניות קיץ שרימפס, לחמניות קיץ שרימפס, ו שרימפס ספרינג רול (מתכון וייטנאמי רול).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Menage פינו גריג ' יו Limelight טרואה. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 11 דולר.
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Ménage à Trois Limelight מאיר זרקור על טעמי הדר מרעננים בדרך המסנוורת ביותר. Limelight הוא כוכב חדש עם ניחוחות תפוז סקסי להוביל לליים מפתח zesty וטעמים תפוח סבתא סמית מעורר תיאבון שגורמים לך לכווץ. מגע של מתיקות יערה ומינרליות לאזן את הערות הדר מבוטא לפני הווילונות טיפה עם גימור פריך מרענן.