קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות24
מגזין

טנדורי עוף

טנדורי עוף
עוף טנדורי יכול להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 410 קלוריות, 57 גר' של חלבון, ו 17 גרם של שומן למנה. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-20 היו אומרים שזה פגע במקום. לכו לחנות ותרימו כוסברה טחונה, פפריקה, בצל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו עוף טנדורי, עוף טנדורי, ו עוף טנדורי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את המטגן. לעשות חתכים רדודים בירכיים עוף עם סכין חדה. לזרוק את העוף עם מיץ לימון ו 1 1/2 כפיות מלח בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
ירכיים עוףירכיים עוף
מיץ לימוןמיץ לימון
עוף שלםעוף שלם
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
סכיןסכין
קערהקערה
2
דופק 2 כפות יוגורט, שמן צמחי, בצל, שום, זנגביל, רסק עגבניות, כוסברה, כמון, 11/2 כפיות פפריקה ו 1/2 כפית מלח במעבד מזון כדי להפוך את הדבק. לזרוק את העוף בתערובת ולתת לרבד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
רסק עגבניותרסק עגבניות
כוסברה.כוסברה.
עוף שלםעוף שלם
פפריקהפפריקה
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
יוגורטיוגורט
כמוןכמון
בצלבצל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
3
מניחים את העוף על מחבת ברוילר מרופד בנייר כסף. מטאטאים, פונים פעם אחת, עד חרוך מעט מדחום מוכנס למרכז רושם 165 מעלות F, 5 עד 6 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מחבת ברוילרמחבת ברוילר
מדחום מטבחמדחום מטבח
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
4
בינתיים, לשלב את יוגורט 1/2 כוס הנותרים 1/4 כפית פפריקה, כוסברה וקמצוץ של מלח בקערה. מעל העוף עם רוטב היוגורט ומגישים עם אורז, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עוף שלםעוף שלם
פפריקהפפריקה
יוגורטיוגורט
רוטברוטב
אורזאורז
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
למנה: קלוריות 237; שומן 9 גרם (רווי 2 גרם); כולסטרול 115 מ "ג; נתרן 1,266 מ" ג; פחמימות 8 גרם; סיבים 2 גרם; חלבון 30 גרם
6
צילום אנטוניס אכילאוס

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Quintan Essentia Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -35 דולר לבקבוק.
Quinta Essentia Chenin Blanc
Quinta Essentia Chenin Blanc
צבע צהוב עמוק מצביע על בשלות מלאה ומורכבות. ניחוחות של אגס אפוי, תפוח בשל, רמזים של הדרים טריים אגוזים קלויים נמצאים על האף מורכב שכבתי. החיך הוא מרקם עשיר חושף אננס, פירות טרופיים ותפוח טעים זהוב. הגימור משלים זמן רב חומציות מוצקה שנותנת את אורך היין ומיקוד.הצמד את היין הזה לצד דגים בגריל ופירות ים באופן כללי.