קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות53
מגזין

טרוטת סלמון עלומה ביין לבן

טרוטת סלמון עלומה ביין לבן
טרוטת סלמון עלומה ביין לבן היא ללא גלוטן, חלב חינם, ו pescatarian מנה עיקרית. מנה זו מכילה כ 38 גרם חלבון 12 גרם של שומן, וסך הכל 386 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם פלפל, סטייקים סלמון, חמוצים gherkin, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. מתכונים דומים: סלמון מבושל עם תירס ויין לבן-רוטב חמאה, סלמון מבושל עם תירס ויין לבן-רוטב חמאה, ו דג סלמון מבושל עם ויניגרט פרג.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יקב טיילר סנטה ברברה שרדונה מחוז עם 4.1 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה
יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה
2015 הביא את הבציר המוקדם של העשור עד כה. לאחר הבציר הגדול של 2013 ו-2014 והבצורת המתמשכת, הגפנים יוצרות חלק קטן מהפרי מהשנתיים הקודמות. הם היו למטה כ 30% בסך הכל אבל התוצאה הייתה איכות יוצאת דופן יינות עמוקים, חזקים עם חומציות רבה. פרי הדר, אניס, תמיסת מלח ואנרגטי.