קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

טרטר טונה

טרטר טונה
מנה אחת מכילה 25 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 2 גרם שומן. מתאים ל-24 מנות. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם טונה סושי, עירית, שאלוט ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 1 שעה ו 20 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר איש מערות, ללא גלוטן, ללא חלב, וראשוני דיאטה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 36%. הציון הזה לא כל כך מדהים. נסו טרטר טונה, טרטר טונה, ו טרטר טונה (מתכונים דומים).

הוראות

1
ציוד מיוחד: 2 תריסר כפות
2
בעזרת סכין חדה כבדה קוצצים טונה לפרוסות קטנות מאוד. בקערת ערבוב, לשלב טונה, עירית, צלפים, שאלוט, מיץ לימון, שמן, מלח ופלפל טחון טרי וצינה במשך שעה 1. ממלאים כפות דמיטסה בתערובת ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור טחוןפלפל שחור טחון
מיץ לימוןמיץ לימון
שאלותשאלות
צלפיםצלפים
עיריתעירית
מלחמלח
טונהטונה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
סכיןסכין

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

יין מרלו, פינו נואר ורוז ' י הם בחירה מצוינת לטונה. אף על פי שלעתים קרובות דגים משויכים ליין לבן, דגים 'בשריים' כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוז ' י יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם הטונאן שלך מוכן עם מרכיבים מתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות את מרלו של רוברט מונדבי עמק נאפה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
רוברט מונדבי עמק נאפה מרלו
רוברט מונדבי עמק נאפה מרלו
83% מרלו, 7% מלבק, 5% קברנה פרנק, 5% סירה.מרלו זה משנת 2007 מציג ניחוחות נועזים של אוכמניות בר, פטל אדום מנוקד ברמזים של קסיס ושחור ציילוןתה. גוף בינוני, עם טעם קטיפה באמצע, טעמים חושניים של יין זה נתמכים על ידי תוספות קטנות של מלבק,קברנה פרנק, וסירה התורמים לטאנינים המובנים בעדינות, לחוש פה רחב ולגימור מתמיד.