קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות99
מגזין

טרטר סלמון עם צנון ותפוח ירוק

טרטר סלמון עם צנון ותפוח ירוק
אם יש לכם קרקרים סרטנים, קורטוב של פלפל קאיין, צנון ורוד, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב גרידת הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 83% המנה הזאת מעולה. מתכונים דומים: רולו דה סלמון Ahumado Con סלסה טרטר Y Lentejas (רול סלמון מעושן עם רוטב טרטר ועדשים), סלט תפוחים אנדיב, צנון וירוק, ו Smørrebrød: סלמון, צנון וכריך תפוח פתוח פנים.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה לונה לאפיס. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
לאפיס לונה שרדונה
לאפיס לונה שרדונה
גרידה כתומה, אננס בשל, טוסט ווניל על האף. גוף מלא, טרי ותוסס, עם אפרסק לבן שופע וטעמי תפוחים בשלים המובילים לגימור מתובל בחמאה.