קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות4
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

טריאקי אפוי בתנור או צ'יפס Wonton תאילנדי

טריאקי אפוי בתנור או צ'יפס Wonton תאילנדי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של hor d 'ouvre, אז תנו הזדמנות ל טריאקי אפוי בתנור או צ' יפס Wonton תאילנדי. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 175 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 3g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח היפני. גשו לסופר וקנו שמן צמחי, רוטב טריאקי, מיץ ליים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. מתכונים דומים: סלט כרוב תאילנדי קרמי עם צ'יפס וונטון אפוי, מטבל שרימפס קוקוס תאילנדי עם צ'יפס וונטון, ו מטבל סרטן רנגון עם צ'יפס וונטון אפוי.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הראטס המקורי Chenin Blanc עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
Raats מקורי Chenin Blanc
Raats מקורי Chenin Blanc
Chenin המקורי הוא בעל מבנה ללא שימוש בכל אלון על מנת לשמר את "המקורי" של היין, תוסס פרי fesh אופי. זה ארוז עם טעמים עסיסיים של אננס, תפוח טעים זהוב והדרים, עם רמזים של זנגביל, יערה ופריחה כתומה מינרליות יפה. זה בהיר, מציע טעים מן Chenin מאסטר Bruwer ראטס יריבים מיטב Loire עמק Chenin."באמת נקי לחתוך, עם אפרסק לבן, יערה ורשימות מינרליות כי לנהוג דרך ארוך, מוגדר היטב לסיים. יש גם חומציות פריך גדול קבור כאן."צופה ביין89 נקודות