קושירגיל
מוכן ב38 דק.
מנות2
ציון בריאות100
מגזין

טריאקי טונה עם אננס

טריאקי טונה עם אננס
טריאקי טונה עם אננס נטול גלוטן, וללא לקטוז ומספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %58 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. במנה עיקרית זו יש 704 קלוריות, 73 גרם חלבון ו 15 גרם של שומן למנה. אם יש לכם פלפל, רוטב סויה, אננס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב האננס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות אננס כקינוח. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זה הוא יקר מתכון לאוהדים של אוכל יפני. הכנת המנה לוקחת כ 38 דקות. מתכונים דומים: טריאקי טונה עם אננס, טונה טריאקי, ו טריאקי טונה צלויה.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו האספסוף עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
מרלו אספסוף
מרלו אספסוף
ספורטינג דובדבן שחור, ברי כהה, שוקולד מאלט עם ניואנסים הערות אלון צרפתי של וניל ומוקה. אלגנטי ומעודן על החיך עם שפע של פירות כהים המוביל גימור משיי, רך.