קושירגיל
מוכן ב7 דק.
מנות2
ציון בריאות100
מגזין

טריו אבקת קארי (לקחת את הבחירה שלך!)

טריו אבקת קארי (לקחת את הבחירה שלך!)
אם יש לך כורכום, חילבה הקרקע, כוסברה הקרקע, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב האורז הלבן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז אפוי כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 7 דקות. זה ... יקר מתכון לאוהדים של אוכל הודי. נסו Chilakada Dumpa Podi Koora - אנדרה בסגנון קארי בטטה עם אבקת קארי, אבקת קארי, ו אבקת קארי תוצרת בית (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להפוך את סמבר פודי --
2
שלב 3 כפות כוסברה הקרקע; 3 כפות besan (חומוס) קמח; 1 כף כמון קרקע; 1 1/2 כפיות פלפל שחור קרקע גס; 1 כפית כל מלח, זרעי חילבה טחון, אבקת אמצ 'ור, חרדל יבש, אבקת צ' ילה אדומה חמה; 1/2 כפית כל קינמון טחון turmeric; 8 עלי קארי מתפוררים; ו 1/4 כפית asafetida. עושה על 2/3 cup.To הפוך אבקת קארי בסיסית --
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור טחון גספלפל שחור טחון גס
כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname
חילבה קרקעיתחילבה קרקעית
קינמון טחוןקינמון טחון
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
עלי קאריעלי קארי
אספוטידהאספוטידה
כמון טחוןכמון טחון
אבקת חרדלאבקת חרדל
1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה
כורכוםכורכום
AmchoorAmchoor
קמח חומוסקמח חומוס
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)
(צינור גדול)(צינור גדול)
3
שלב 5 כפות זרעי כוסברה טחון, 2 כפות זרעי כמון טחון, 1 כף כורכום טחון, 2 כפיות ג ' ינג 'ר הקרקע, 2 כפיות חרדל יבש, 2 כפיות זרעי חילבה טחון, 1/2 כפיות פלפל שחור טחון, 1 כפית קינמון טחון, 1/2 שיני קרקע, 1/2 כפית הל, 1/2 כפית הל, ו 1/2 כפית פלפל טחון צ' ילה. עושה על 3/4 cup.To הפוך poudre דה קולומבו-טוסט 1/4 כוס אורז לבן במחבת יבשה מעל חום בינוני, רועד לעתים קרובות, עד חום בהיר, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname
פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה
חילבה קרקעיתחילבה קרקעית
אבקת הלאבקת הל
קינמון טחוןקינמון טחון
כורכוםכורכום
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
ציפורן קרקעציפורן קרקע
אבקת ג ' ינג ' ראבקת ג ' ינג ' ר
כמון טחוןכמון טחון
אבקת חרדלאבקת חרדל
אורז לבןאורז לבן
4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)
למריחה על טוסט אם רוציםלמריחה על טוסט אם רוצים
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
4
הסר וקריר. באותה מחבת, טוסט 1/4 זרעי כמון כוס; 1/4 זרעי כוס כוסברה; 1 כף כל זרעי חרדל שחור, פלפל שחור, זרעי חילבה; ו 1 כפית ציפורן שלם עד קלוי וריחני, על 2 עד 3 דקות. לקרר את התבלינים, לשלב עם האורז, וטוחנים לאבקה דקה. מערבבים 2 כפיות כורכום. עושה בערך 1 כוס.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
זרעי כוסברה שלמהזרעי כוסברה שלמה
זרעי חילבהזרעי חילבה
ציפורן שלמהציפורן שלמה
3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'
כורכוםכורכום
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
למריחה על טוסט אם רוציםלמריחה על טוסט אם רוצים
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות

מרכיבים

11 קילו קישואים,אבקת amchurאבקת amchur0(יכול להיות או להרחיק)אבקת asafoetidaאבקת asafoetida3(חוֹרֶף)קמח בסאן (חומוס)קמח בסאן (חומוס)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי חרדל שחורזרעי חרדל שחור1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל שחורפלפל שחור596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזרעי כוסברהזרעי כוסברה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזרעי כמוןזרעי כמון8עלי קארי יבשים מתפורריםעלי קארי יבשים מתפוררים11 קילו קישואים,חרדל יבשחרדל יבש2(יכול להיות או להרחיק)חרדל יבשחרדל יבש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי חילבהזרעי חילבה1(יכול להיות או להרחיק)הל קרקעהל קרקע1(יכול להיות או להרחיק)פלפל צ'ילי טחוןפלפל צ'ילי טחון1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון3(חוֹרֶף)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname5(חוֹרֶף)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כמון טחוןכמון טחון2(חוֹרֶף)כמון טחוןכמון טחון11 קילו קישואים,חילבה קרקעיתחילבה קרקעית2(יכול להיות או להרחיק)חילבה קרקעיתחילבה קרקעית2(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע2(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה2(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור טחון גס טריפלפל שחור טחון גס טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כורכום הקרקעכורכום הקרקע11 קילו קישואים,אבקת צ'ילי אדום חםאבקת צ'ילי אדום חם11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)1(יכול להיות או להרחיק)כורכוםכורכום2(יכול להיות או להרחיק)כורכוםכורכום596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבןאורז לבן

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Aichenberg פרימיום גרונר Veltliner עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Aichenberg Premium Gruner Veltliner
Aichenberg Premium Gruner Veltliner
גרונר הפרמיה של אייכנברג Veltlinern הוא מעדן אוסטרי משפחתי. יש לו ניחוחות של פירות טריים spiciness, עם הערות של פירות טרופיים ופלפל. הטריות בטעם נותנת טעמים של תפוחים ירוקים אשר לאורך זמן לארוז אגרוף בסוף. יין זה משתלב היטב עם בשר לבן, דגים, גבינות ומנות איטלקיות כגון פיצה ופסטה.