קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 26 דק.
מנות85
ציון בריאות1
מגזין

יווני מר מנטה

יווני מר מנטה
מר מנטה היווני עשוי להיות המתאבן שחיפשתם. והוא יספק כ 85 מנות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 154 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 15 גרם שומן. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. גשו לסופר וקנו רוטב עגבניות, בצל, פטרוזיליה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו-26 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 12%. נסו המבורגר עוף יווני {עם בצל אדום כבוש ורוטב יוגורט יווני}, קל בגריל תרנגולות קורניש וקישואים עם מרינדה יוונית, צזיקי, וסלט יווני, ו סלט אבוקדו ועוף בגריל יווני עם רוטב יווני (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת משומנת גדולה וכבדה, אופים נקניקיות בתנור 177°, הופך פעם אחת, עד להשחמה קלה, 20 עד 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר וחתוך לפרוסות אלכסוניות 2 אינץ'.
3
הוסף מספיק שמן למחבת כדי להפוך 3 כפות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים בצל ומטוגנים עד לצליעה. מערבבים את שאר החומרים למעט כוס הפטרוזיליה. כיסוי ומבשלים במשך כ 45 דקות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
5
מפזרים פטרוזיליה שנותרה. זה 4 עד 5 מנות.לימות מבושלות. שים 1 כוסות שעועית לימה יבשה גדולה, שטוף, לתוך קומקום גדול.
מרכיבים שתצטרך
6
הוסף מספיק מים קרים כדי לכסות עמוק.
מרכיבים שתצטרך
7
חום לרתיחה; להרתיח במשך 2 דקות; להסיר מהחום, לכסות, ולתת לעמוד במשך 1 שעה.
8
מסננים, שוטפים ומכסים במים מלוחים טריים.
מרכיבים שתצטרך
9
חום לרתיחה, ואז להרתיח בעדינות, חשוף, עד שעועית מכרז, על 45 דקות; לנקז.ליווי הציע: צ ' ארד מבושל לבוש בשמן, חומץ, מלח ופלפל מוגש בטמפרטורת החדר. מקלות לחם גדולים או לחם פריך. יין פירותי אדום מלא, כמו זינפנדל קליפורניה לבבית. מקטעים כתומים צוננים.יום הנשים.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

יוונית עובד ממש טוב עם Agiorgitiko, Assyrtiko, ו Moschofilero. אם אתה מרגיש כמו ללכת יווני עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו moschofilero שניהם יינות לבנים מקסימים כדי להתאים עם עוף, פירות ים, וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מלא מתאים בשר צלוי כבש. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Skouras סנט ג ' ורג ' Agiorgitiko. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
Skouras Saint George Agiorgitiko
Skouras Saint George Agiorgitiko
Raspberry בשלים ופרי שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים של וניל ואגוז מוסקט.קהל רצון זה הוא שידוך נהדר חזיר צלוי. נא להגיש עם צמרמורת קלה.