קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות8
ציון בריאות3
מגזין

אבוקדו צזיקי

אבוקדו צזיקי
אבוקדו צזיקי עשוי להיות בדיוק המתאבנים שאתה מחפש. צופה בדמות שלך? מתכון ללא גלוטן, צמחוני לקטו אובו וראשוני זה מכיל 58 קלוריות , 1 גרם חלבון ו -5 גרם שומן למנה. תמורת 32 סנט למנה , מתכון זה מכסה 3% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. מההכנה ועד הצלחת, מתכון זה לוקח בערך 5 דקות . 6 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. זהו מתכון זול לחובבי האוכל הים תיכוני. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. גשו לסופר וקנו אבוקדו, מלפפון, מלח ופלפל ועוד מספר מצרכים להכנתם היום. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 38% . הציון הזה לא כל כך מדהים. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: אבוקדו צזיקי , אבוקדו-מנטה צזיקי , ורוטב צזיקי אבוקדו .

הוראות

1
מערבבים בקערה בינונית את האבוקדו, השום, מיץ הלימון, השמנת החמוצה והמלפפון. מועכים בעזרת מזלג עד לקבלת מרקם חלק. אם האבוקדו שלך לא מספיק בשל, מומלץ להשתמש במעבד מזון. מתבלים בפתיתי פלפל אדום, כוסברה, נענע, מלח ופלפל ומערבבים היטב. מכסים ומעבירים למקרר לשעה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
בשר צבי מבושל קוביותבשר צבי מבושל קוביות
מיץ לימוןמיץ לימון
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
מלפפוןמלפפון
אבוקדואבוקדו
שוםשום
מנטהמנטה
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערהקערה

יין מומלץ: 1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה, משקה אלכוהולי, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), יין לבן יבש, אבקת זרעי אהבה, יכול אפרסקים, סחוט, סוג פריט בתפריט, Moschofilero, Asyrtiko, Agiorgitiko

יין לבן, משקה אלכוהולי ומרכיבים הם הבחירות המובילות שלי לצזיקי. אם בא לך ללכת ליוונית עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו-moschofilero הם שניהם יינות לבנים מקסימים לשילוב עם עוף, פירות ים וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מתאים לבשרים צלויים וטלה.
טום אדי טנץ-סוביניון בלאן
טום אדי טנץ-סוביניון בלאן
רמזים לאיכויות מרלבורו סוביניון קלאסיות משלימות מאפיינים מורכבים אחרים של אשכולית, אגס לבן, דשא ירוק ודמדמניות. הארומטיות העזה של היין מחוזקת בחיך עם מינרליות עדינה וחמיצות מעוררת תאבון. הגימור המרוכז הוא פריך, נקי ועמיד לאורך זמן. פרופיל הטעימה של היין תואם בצורה מושלמת למגוון מאכלים (כמו צדפות טריות!) אך נהנה ממנו בקלות ביום קיץ חם. לחיים!