קושימומחה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות24
מגזין

ילדי שרימפס קייג' ון

ילדי שרימפס קייג' ון
"חסילונים בסגנון קייג' ון" pescatarian מנה עיקרית. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 30 גרם חלבון 44 גרם של שומן, וסך הכל 953 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם רוטב צ'ילי, חסה עלי, תיבול קריאולי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. נסו שרימפס Po ' Boys, שרימפס po ' boys, ו שרימפס פו בנים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מחממים שמן צמחי של 2 אינץ ' בתנור הולנדי או מחבת ברזל יצוק על חום בינוני-גבוה עד שהטמפרטורה רושמת 350 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
מחבתמחבת
3
לטאטא את הקמח ואת התיבול קריאולי בקערה רדודה.
מרכיבים שתצטרך
תיבול קריאוליתיבול קריאולי
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
מוסיף את הביצים לקערה רדודה אחרת ואת panko לקערה רדודה שלישית. לדלות את השרימפס בקמח, ואחריו הביצה ולבסוף מעיל עם panko, מתנער כל עודף בין dredges.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
פאנקו.פאנקו.
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
עבודה בקבוצות, מטגנים את השרימפס עד חום זהוב, 2 1/2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
6
מסננים את השרימפס על צלחת מרופדת בנייר מגבת ומתבלים במלח.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
7
מוסיפים את השום לחמאה המותך ומברשת על החלק הפנימי של כל גליל. טוסט לחמניות בתנור עד חום זהוב ופריך, על 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
שוםשום
גלולגלול
טוסטטוסט
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
מורחים את רוטב הטרטר על כל גליל, למעלה עם עלי חסה, פרוסות עגבניות, 5 שרימפס מטוגן וכמה כרוב מגורר.
מרכיבים שתצטרך
עלי חסהעלי חסה
פרוסות עגבניותפרוסות עגבניות
שרימפס מטוגןשרימפס מטוגן
רוטב טרטררוטב טרטר
כרובכרוב
מורחיםמורחים
גלולגלול
9
בקערה קטנה, מערבבים יחד את כל המרכיבים ומתבלים עם מלח ופלפל, לפי הטעם.;
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק2(חוֹרֶף)cornichons קצוץ דקcornichons קצוץ דק3(חוֹרֶף)תיבול קריאוליתיבול קריאולי4ביצים, מקציפיםביצים, מקציפים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייה קצוצה דקפטרוזיליה טרייה קצוצה דק2ציפורןשום, מגורדשום, מגורד4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור סדוק טרימלח כשר ופלפל שחור סדוק טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם panko מתובל (מומלץ: פירורי לחם פריך פרוגרסו Panko)פירורי לחם panko מתובל (מומלץ: פירורי לחם פריך פרוגרסו Panko)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב אדום מגוררכרוב אדום מגורר1השארירוק או חסה אדומה, לקישוטירוק או חסה אדומה, לקישוט20largesשרימפס( 21/25), קלופים ומפוררים, זנבות הוסרושרימפס( 21/25), קלופים ומפוררים, זנבות הוסרו4כריכי הוגי רולס, פיצולכריכי הוגי רולס, פיצול1עגבניות, פרוסות דקעגבניות, פרוסות דק4(חוֹרֶף)(1/2 מקל) חמאה ללא מלח, נמס(1/2 מקל) חמאה ללא מלח, נמס4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן צמחי לטיגוןשמן צמחי לטיגון2(חוֹרֶף)חרדל מלאחרדל מלא

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Maysaran Arsheen פינו גרי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.