קושיבינוני
מוכן ב47 דק.
מנות4
ציון בריאות75
מגזין

כד דגים ונציאני

כד דגים ונציאני
צריך מחלבה חינם ומנה עיקרית פסקטריאנית? כד דגים ונציאני יכול להיות מתכון סופר לנסות. המתכון הזה מכסה %43 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 474 קלוריות, 56 גרם חלבון ו 16 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. 4 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. גשו לסופר וקנו אבקת זעפרן, קליפת תפוז, קליפת לימון, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב אבקת קארי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת קארי עם מנגו ופיסטוק כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 47 דקות. מתכונים דומים: Mu Shu Stoup, כד טורקיה, ו כד פירות ים Pra Diavolo.

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי בזיליקום, קרועים או קצוציםעלי בזיליקום, קרועים או קצוצים397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות מרוסקות יכולעגבניות מרוסקות יכול454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קוד, לחתוך לחתיכותקוד, לחתוך לחתיכות4ריבס, קצוץ טרי או קפואלחם פריך, לטבילהלחם פריך, לטבילה2(יכול להיות או להרחיק)אבקת קארי או להדביקאבקת קארי או להדביק3(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולה (EVOO)שמן זית כתית מעולה (EVOO)1שומר הנורה עם בריכות, בריכות קצוץ ושמור, נורה דק פרוסשומר הנורה עם בריכות, בריכות קצוץ ושמור, נורה דק פרוס3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף או ציר דגיםציר עוף או ציר דגים4ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ1קליפת לימון מגורדתקליפת לימון מגורדת680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מולים, שפשף debearded (להשליך את כל אשר פגזים שבורים או כי לא לסגור כאשר טפח)מולים, שפשף debearded (להשליך את כל אשר פגזים שבורים או כי לא לסגור כאשר טפח)1בצל, פרוס דקבצל, פרוס דק1קליפת תפוז מגורדתקליפת תפוז מגורדת2צביטותחוטי זעפרן או אבקת זעפרןחוטי זעפרן או אבקת זעפרן4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל טחון טרימלח ופלפל טחון טרי227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לחסילונים גדולים, מעובדים וזנבות הוסרולחסילונים גדולים, מעובדים וזנבות הוסרו227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דיונון, פרוס 1/2 אינץ ' עבהדיונון, פרוס 1/2 אינץ ' עבה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקורמוט לבן יבש או 1/2 כוס יין לבן יבשורמוט לבן יבש או 1/2 כוס יין לבן יבש

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. פינוט גרי של סקייפול עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.