קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות20
ציון בריאות1
מגזין

כדור גבינת פירות מעורבים

כדור גבינת פירות מעורבים
כדור גבינת פירות מעורב עשוי להיות מתכון טוב להרחבת תיבת מתכוני ההזדקנות שלך. מתכון ללא גלוטן, צמחוני לקטו אובו וראשוני זה מגיש 20 ומחיר 59 סנט למנה . חלק אחד של המנה הזו מכיל בערך 4 גרם חלבון , 14 גרם שומן , ובסך הכל 169 קלוריות . אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם יש לכם צימוקים, גבינת שמנת, שמנת וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות . בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 23% . הציון הזה לא כל כך מרהיב. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: כדור פירות וגבינה , כדור גבינת קארי עם פירות וסלט פירות וגבינה מעורבים .

הוראות

1
טורפים בקערה גדולה את גבינת השמנת, גבינת הצ'דר, השמנת החמוצה והכוסברה מעורבבים. מערבבים פנימה פירות. צור כדור; לגלגל באגוזי פקאן. עוטפים היטב בניילון נצמד. מצננים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ'דר חדה קראפט®גבינת צ'דר חדה קראפט®
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
כגון גבינות לטאקוכגון גבינות לטאקו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים עם תפוחים וקרקרים.
מרכיבים שתצטרך
לכריכהלכריכה
לשימור,לשימור,

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה-Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-34 דולר לבקבוק.
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Extra Brut '61 הוא מחווה ללידתה של פרנסיקורטה ב-1961 - השנה שבה ייצר ברלוצ'י את היין המבעבע הראשון בשיטה הקלאסית הזו. הנוצץ המהנה והתוסס הזה מציע פרי הדר וסיומת פריכה ונקייה. תערובת: 85% שרדונה, 15% פינו נירו*התווית ל-Franciacorta '61 Extra Brut נמצאת בתהליך של שינוי. ייתכן שתקבל אחת משתי התוויות הללו המופיעות למעלה. לא ניתן לבקש תוויות ספציפיות.