קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות16
ציון בריאות0
מגזין

כוסות סלט חמוציות קפואות

כוסות סלט חמוציות קפואות
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני הר ד ' אופר, אז נסו כוסות סלט חמוציות קפואות. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכין 16 מנות עם 91 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן כל אחד. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. אם יש לכם אננס, צבעי מאכל, רוטב חמוציות ג'לי וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 10%. ציון זה לא כל כך גדול. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: סלט חמוציות קפוא, כוסות חמאת בוטנים פרוסטי, ו עוגת חמוציות קפואה.

הוראות

1
בקערה גדולה, לשלב את כל החומרים. ממלאים כוסות מאפינס מרופדות בנייר כסף או בנייר שני שליש מלאות. מכסים ומקפיאים עד ליציבות, כ -3 שעות.
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
קערהקערה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

סלט בתפריט? נסה להתאים עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. זינפנדל רומבאואר קליפורניה (חצי בקבוק) עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
רומבאואר קליפורניה זינפנדל (חצי בקבוק)
רומבאואר קליפורניה זינפנדל (חצי בקבוק)
זינפנדל קליפורניה הקלאסי שלנו הוא סגול כהה-אודם, עם גוון ארגמן בוהק. על האף, ניחוחות מרוכזים של אוכמניות ופטל מתמזגים עם ציפורן ותבלינים. טעמים שופעים של פטל, ריבת אוכמניות, שזיפים ווניל מציפים את החיך, ואחריהם נגיעות של פלפל לבן ברקע. טאנינים מפוארים ועגולים ואורך רב יוצרים גימור רענן ומפתה.