קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 10 דק.
מנות16
ציון בריאות2
מגזין

כיכר שיבולת שועל פקאן

כיכר שיבולת שועל פקאן
כיכר שיבולת שועל פקאן היא מתכון צמחוני לקטו אובו עם 16 מנות. מנה אחת מכילה 148 קלוריות, 4 גרם חלבון ו-4 גרם שומן. תמורת 24 סנט למנה, המתכון הזה מכסה 6% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד מצא את המתכון הזה טעים ומשביע. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 3 שעות ו-10 דקות. רק כמה אנשים באמת אהבו את ארוחת הבוקר הזו. אם יש לכם אבקת חלב ללא שומן, חמאה, אגוזי פקאן וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. עם ציון של 26%, המנה הזו גרועה למדי. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם לחם שיבולת שועל פקאן בננה ליום שיבולת השועל הלאומי, כיכר פקאן דלעת וכיכר ארוחת בוקר פקאן.

הוראות

1
בתבנית מכונת לחם, הנח את שמונת המרכיבים הראשונים לפי הסדר שהוצע על ידי היצרן. בחר הגדרת לחם בסיסית. בחר צבע קרום וגודל כיכר אם קיים.
מרכיבים שתצטרך
פירה דלעת חורףפירה דלעת חורף
חבילה מגולגלת קרום פאי לא אפוי בקירורחבילה מגולגלת קרום פאי לא אפוי בקירור
ציוד שתשתמש בו
מכונת לחםמכונת לחם
2
אופים לפי הוראות מכונת הלחם (בודקים את הבצק לאחר 5 דקות של ערבוב; מוסיפים 1 עד 2 כפות מים או קמח במידת הצורך). רגע לפני הלישה הסופית (המכונה שלך עשויה לאותת על כך בקול), הוסיפו את אגוזי הפקאן.
מרכיבים שתצטרך
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
פירה דלעת חורףפירה דלעת חורף
חבילה מעורבת פירות יבשים, קצוציםחבילה מעורבת פירות יבשים, קצוצים
בשר עגל או בקר טחוןבשר עגל או בקר טחון
פרוס ל-2 שכבותפרוס ל-2 שכבות
ציוד שתשתמש בו
מכונת לחםמכונת לחם
ציפוי קינוח מוקצףציפוי קינוח מוקצף

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

סאות'רן עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. יין לבן ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מאכלים על ברביקיו. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא NV Johnson Estate Cream Sherry. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-19 דולר.
NV Johnson Estate Cream Shery
NV Johnson Estate Cream Shery
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ומגע של עץ אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי מתמשך. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה אהוב לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי לטבילה ב""סגנון איטלקי"". "