קושימומחה
מוכן ב1 ש, 3 דק.
מנות7
ציון בריאות16
מגזין

כלבי תירס שרימפס של ג'ינה

כלבי תירס שרימפס של ג'ינה
כלבי תירס השרימפס של ג'ינה עשויים להיות רק אמריקאי מתכון שאתה מחפש. אתה מקבל הר ד ' אובר שמשרת 7. מנה אחת מכילה 677 קלוריות, 22 גרם חלבון, ו 31 גרם שומן. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם אבקת אפייה, חזרת, גרידת לימון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 3 דקות. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר פסקטריאן דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 54%, וזה די טוב. שרימפס תירס כלבים, ג'ינה שרימפס סקמפי עם אנג' ל שיער פסטה, ו ג'ינה שרימפס סקמפי עם אנג' ל שיער פסטה דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
ציוד מיוחד: עבה עץ פופ מקלות
מרכיבים שתצטרך
פופפופ
2
מוסיפים את כל מרכיבי השרימפס למעבד מזון ודופקים עד לקבלת תערובת אחידה וחלקה. יוצרים את תערובת השרימפס ל -7 כדורים בגודל 2 אינץ ' שווה. הכניסו מקל פופ מעץ לאמצע כל כדור שרימפס ויצרו את השרימפס הטחון לצורה הדומה לנקניקייה.
מרכיבים שתצטרך
נקניקיותנקניקיות
שרימפסשרימפס
פופפופ
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
3
מניחים כלבי שרימפס על דף עוגיות ומכניסים למקרר עד שהם צוננים ויציבים היטב, כ-30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
שרימפסשרימפס
נקניקיותנקניקיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
מחממים טיגון עמוק ל -350 מעלות צלזיוס.
5
בעוד מצמרר שרימפס כלבים, להכין הבלילה. בקערה גדולה מקציפים יחד 1 כוס קמח, ביצה, קמח תירס, אבקת שום, סוכר, אבקת אפייה וחלב חמאה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
אבקת שוםאבקת שום
חלב-חמאהחלב-חמאה
קמח תירסקמח תירס
שרימפסשרימפס
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
נקניקיותנקניקיות
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
6
מניחים את 1 כוס הקמח שנותרה על צלחת גדולה. * מחפר כלבי שרימפס צוננים לקמח ואז טובלים בבלילה ומטגנים בשמן החם למשך 3 דקות או עד שחום כהה וזהוב.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
נקניקיותנקניקיות
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
שמן בישולשמן בישול
7
הסר למגש גיליון מרופד במגבת נייר לניקוז.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
8
מגישים עם רוטב טבילה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טבילהרוטב טבילה
9
בקערה קטנה מערבבים יחד את המיונז, מיץ הלימון, חרדל דיז ' ון, חזרת ופפריקה.
מרכיבים שתצטרך
חרדל דיז ' וןחרדל דיז ' ון
חזרתחזרת
מיץ לימוןמיץ לימון
מיונזמיונז
פפריקהפפריקה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
10
מכניסים למקרר עד שמוכן להגשת כלבי תירס.
מרכיבים שתצטרך
תירסתירס
נקניקיותנקניקיות

מרכיבים

2(חוֹרֶף)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק400 גרם טופו יציב, מועכים אותו400 גרם טופו יציב, מועכים אותו5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)2(חוֹרֶף)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון11 קילו קישואים,גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חזרתחזרת1לימון, juicedלימון, juiced7ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי1לימון, מקונן ומיץלימון, מקונן ומיץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק11 קילו קישואים,חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס גלם, קלופים ומוגדריםשרימפס גלם, קלופים ומוגדרים1שאלוט, קצוץ דקשאלוט, קצוץ דק3(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח תירס צהובקמח תירס צהוב

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב כלב תירס עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. דיווה ויוה מוסקטו פרוסקו עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
ויווה דיווה מוסקטו פרוסקו
ויווה דיווה מוסקטו פרוסקו
זר פרחים אלגנטי עם רמזים של לחם חתוך טרי ואפרסק.