קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות5
ציון בריאות11
מגזין

כרוב ניצנים ותפוחים

כרוב ניצנים ותפוחים
המתכון כרוב ניצנים ותפוחים יכול להתבצע בסביבות 25 דקות. מתכון זה משמש 5. צופה בדמות שלך? למתכון הצמחוני הואינו מכיל גלוטן, ולקטו אובו יש 178 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם התרשמו מתכון זה. אם יש לכם בצל, שמן צמחי, תיבול וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד היטב כמו מנות ראשונות ידידותי התקציב. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 45%, המנה הזו די טובה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם כרוב ניצנים עם תפוחים, סלט נבטי בריסל עם תפוחים, ו נבטי בריסל עם תפוחים ובייקון.

הוראות

1
מקום 1 פנימה. של מים בסיר גדול; מוסיפים נבטי בריסל. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 5-6 דקות או עד שהם רכים פריכים.
מרכיבים שתצטרך
5 או 6 דלעות פטיפן קטנות, חתוכות לרבעים (בחרו בירוק בהיר אך כבד לגודלם)5 או 6 דלעות פטיפן קטנות, חתוכות לרבעים (בחרו בירוק בהיר אך כבד לגודלם)
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
ניקוז. מערבבים פנימה את שאר החומרים.
3
מסדרים בשכבה אחת ב-15 אינץ ' משומן. 10 אינץ'. איקס 1 אינץ'. תבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
4
אופים, ללא כיסוי, בחום של 425 למשך 15-20 דקות או עד שהנבטים והתפוחים רכים, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
נבטיםנבטים
לשימור,לשימור,
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן